COVID-19

Pandemi deneyimi, işin yeniden tasarlanması için bir fırsat [Araştırma]

Pandemi deneyimi, işin yeniden tasarlanması için bir fırsat [Araştırma]

ARAŞTIRMA | 19.03.2021 - 11:02

Deloitte, 2021 Global İnsan Kaynakları Trendleri Raporu’na göre: Covid-19’a en hazırlıklı şirketler, “gelişim” bakış açısına uyum sağlıyor ve şirketi geleceğe hazırlamak için yıkımı bir fırsat olarak değerlendiriyor.

Oxford vardı da biz mi gitmedik?

Oxford vardı da biz mi gitmedik?

TEKNOLOJİ | 26.02.2021 - 17:04

Eğitimin artık yepyeni bir yapıda olduğunu ve mevcut eğitim süreçleri ile geleceğe hazırlanamayacağımızı kabul etmemiz gerek. Eski eğitim yöntemleri ile dijital platformlar üzerinden eğitim vermeye kalkarsak başarılı olamayacağımız açık.

Pandemide gelirlerimizin yüzde 70’ini dijital kanallardan sağlamanın avantajını yaşıyoruz

Pandemide gelirlerimizin yüzde 70’ini dijital kanallardan sağlamanın avantajını yaşıyoruz

İŞ DÜNYASI | 08.02.2021 - 10:43

Dominos Pizza’nın Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga ile pandemi sürecinin yeme-içme sektörüne etkilerini konuştuk.

Türkiye Barometresi Araştırması raporunda gençlerin umutsuzluğu dikkat çekiyor

Türkiye Barometresi Araştırması raporunda gençlerin umutsuzluğu dikkat çekiyor

ARAŞTIRMA | 27.01.2021 - 16:25

Ipsos’un Türkiye Barometresi Araştırması Yeni Yıl Raporu’nda, ülkenin şu anki durumundan memnuniyet ve yakın gelecekteki durumuna dair beklentilerde gençlerin umutsuzluğu dikkat çekiyor.

Covid-19 pandemisi sektörleri ve reklam harcamalarını nasıl etkiledi?

Covid-19 pandemisi sektörleri ve reklam harcamalarını nasıl etkiledi?

ARAŞTIRMA | 25.01.2021 - 11:02

Markalar ile ajansları buluşturan Edvido, Covid-19 pandemisinin Türkiye ekonomi iklimine sektörel bazda ne şekilde yansıdığını araştırdı.

Covid-19 sonrası; krizden fırsata dünyaya bakış   

TEKNOLOJİ | 18.01.2021 - 14:56

Bizim deneyimlediğimiz aslında zamanın geçmesi değil; değişimin kendisi. Aristo, zamanın değişim olmadan geçmediğini, zamanın aslında öncesi ve sonrası arasındaki farkın ölçümü olduğunu açıklar. Küçücük bir olay büyük değişimlere yol açabiliyor; bir virüs kadar küçük olsa bile…

Pandemi sonrası seyahatte güvenlik nasıl olacak?

Pandemi sonrası seyahatte güvenlik nasıl olacak?

TEKNOLOJİ | 05.01.2021 - 11:30

Salgının yayılımını takip etmek ve pandemiyi kontrol altına almak amacıyla içinde bulunduğumuz dönemde insanları takip etmek için farklı yöntemler geliştirildi. Kaspersky, seyahat için evinizden çıkarken aklınızda bulundurmanız gereken bazı önemli noktaları sıraladı.

Covid-19 pandemisi sektörleri ve reklam harcamalarını nasıl etkiledi?

Her 10 kişiden 6’sı tanıdıklardan Covid pozitif haberi aldığını belirtiyor [Araştırma]

ARAŞTIRMA | 18.11.2020 - 11:52

Ipsos’un Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması’na göre her 10 kişiden 6’sı çevresinde yakın ya da uzaktan tanıdığı birine korona teşhisini duymaya başlamış durumda.

Covid-19’un toplum üzerindeki etkileri [Araştırma]

Covid-19’un toplum üzerindeki etkileri [Araştırma]

ARAŞTIRMA, BRAND WEEK ISTANBUL | 13.11.2020 - 18:37

Ipsos’un “Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması” pandemi döneminin toplum üzerindeki etkilerine ışık tuttu.

Dijital raflarda pazarlamanın yeni yolları

Dijital raflarda pazarlamanın yeni yolları

BRAND WEEK ISTANBUL | 10.11.2020 - 13:24

Brand Week Istanbul’un ikinci gününde Digital Future Hub by Garanti BBVA salonunda konuşan Accenture Interactive New York, Genel Müdür ve Kreatif Lideri Roald van Wyk dijital raflarda pazarlamanın yeni yollarına dair deneyimlerini ve gözlemlerini paylaştı

Pandemi mobil oyun sektörüne yaradı

Pandemi mobil oyun sektörüne yaradı

OYUN | 30.09.2020 - 10:49

Tüm dünyayı etkisi altına alan Kovid-19, milyarlarca insanın evde daha fazla zaman geçirmesine yol açtı. Yeme-içme, inşaat gibi birçok sektörde küçülmeler görülürken, bu süreçten karlı çıkan sektörlerin başında oyun sektörü geldi.

Dijital dönüşümde gaza basmak için 5 kritik neden

Dijital dönüşümde gaza basmak için 5 kritik neden

İŞ DÜNYASI | 23.09.2020 - 14:06

Covid’le birikte evden çalışma birçok şirketin hayatına girdi. Peki bu dönemde atılacak dijital dönüşüm adımlarını alt başlıklara ayırsak genel olarak neler söyleyebiliriz?