Deloitte, 2021 Global İnsan Kaynakları Trendleri Raporu’na göre: Covid-19’a en hazırlıklı şirketler, “gelişim” bakış açısına uyum sağlıyor ve şirketi geleceğe hazırlamak için yıkımı bir fırsat olarak değerlendiriyor.
Eğitimin artık yepyeni bir yapıda olduğunu ve mevcut eğitim süreçleri ile geleceğe hazırlanamayacağımızı kabul etmemiz gerek. Eski eğitim yöntemleri ile dijital platformlar üzerinden eğitim vermeye kalkarsak başarılı olamayacağımız açık.
Ipsos’un Türkiye Barometresi Araştırması Yeni Yıl Raporu’nda, ülkenin şu anki durumundan memnuniyet ve yakın gelecekteki durumuna dair beklentilerde gençlerin umutsuzluğu dikkat çekiyor.
Bizim deneyimlediğimiz aslında zamanın geçmesi değil; değişimin kendisi. Aristo, zamanın değişim olmadan geçmediğini, zamanın aslında öncesi ve sonrası arasındaki farkın ölçümü olduğunu açıklar. Küçücük bir olay büyük değişimlere yol açabiliyor; bir virüs kadar küçük olsa bile…
Salgının yayılımını takip etmek ve pandemiyi kontrol altına almak amacıyla içinde bulunduğumuz dönemde insanları takip etmek için farklı yöntemler geliştirildi. Kaspersky, seyahat için evinizden çıkarken aklınızda bulundurmanız gereken bazı önemli noktaları sıraladı.
Ipsos’un Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması’na göre her 10 kişiden 6’sı çevresinde yakın ya da uzaktan tanıdığı birine korona teşhisini duymaya başlamış durumda.
Brand Week Istanbul’un ikinci gününde Digital Future Hub by Garanti BBVA salonunda konuşan Accenture Interactive New York, Genel Müdür ve Kreatif Lideri Roald van Wyk dijital raflarda pazarlamanın yeni yollarına dair deneyimlerini ve gözlemlerini paylaştı
Tüm dünyayı etkisi altına alan Kovid-19, milyarlarca insanın evde daha fazla zaman geçirmesine yol açtı. Yeme-içme, inşaat gibi birçok sektörde küçülmeler görülürken, bu süreçten karlı çıkan sektörlerin başında oyun sektörü geldi.
Covid’le birikte evden çalışma birçok şirketin hayatına girdi. Peki bu dönemde atılacak dijital dönüşüm adımlarını alt başlıklara ayırsak genel olarak neler söyleyebiliriz?