müşteri deneyimi

Cisco, 2021 ve sonrasında şirketlerin daha esnek ve gelecekte ortaya çıkabilecek beklenmedik zorluklara daha başarılı bir biçimde hazırlanmasına olanak tanıyacak teknoloji trendlerini açıkladı.

2021 ve sonrası için 6 teknoloji trendi

TEKNOLOJİ | 08.01.2021 - 10:56

Cisco, 2021 ve sonrasına şirketlerin hazırlanmasına olanak tanıyacak teknoloji trendlerini açıkladı.

Dijital hayatta kalma rehberi: 2020’den ne öğrendik?

ETKİNLİK | 08.06.2020 - 11:42

Müşteri deneyimi, yaratıcı içgörüler, stratejik kararlar, sosyal dayanışma ve yeni iş modellerinin tartışılacağı MediaCat Live’ın yedinci
buluşması 11 Haziran Perşembe günü gerçekleşecek.

Finans sektöründe de başarının sırrı müşteri deneyiminin arkasında yatıyor    

Finans sektöründe de başarının sırrı müşteri deneyiminin arkasında yatıyor    

TEKNOLOJİ | 03.05.2020 - 17:00

Günümüzde benzersiz müşteri deneyimi yaratmanın yolu müşteri ilişkileri süreçlerini teknolojik altyapısı güçlü bir iş ortağıyla yönetmekten geçiyor.

Müşteri deneyiminde kişiselleştirme trendini doğru yönetmek için 5 temel adım    

Müşteri deneyiminde kişiselleştirme trendini doğru yönetmek için 5 temel adım    

TEKNOLOJİ | 16.04.2020 - 09:30

Fiziksel ve dijital kanallarda kişiselleştirme, pazarlama dünyasının yeni, büyük fırsatı. Pek çok şirket bunun farkında ancak kendi stratejilerini yaratma ve hayata geçirme konusunda çekimser davranabiliyorlar.  

O2O’dan haberiniz var mı?

O2O’dan haberiniz var mı?

TEKNOLOJİ | 11.12.2019 - 12:05

Tüketicinin ürünü görme, dokunma, deneyimleme isteği hiçbir zaman bitmeyecek. Online’ın avantajları da artık müşteri taleplerinin en tepesindeyse o zaman çözüm için aklın yolu bir: Offline ve online perakendeyi birleştirmek, yani: O2O (Offline 2 Online)

Katlanabilir telefonlara endüstriyel tasarımcı bakışı

Katlanabilir telefonlara endüstriyel tasarımcı bakışı

TEKNOLOJİ | 01.03.2019 - 16:39

İTÜ Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü Başkanı Prof. Dr. Şebnem Timur katlanabilir telefonlara ilişkin görüşlerini paylaştı.

Müşteri deneyimi yönetiminde İş Bankası ve Pisano’dan işbirliği

İŞ DÜNYASI | 28.05.2018 - 09:52

Müşteri deneyiminin anında ölçülmesine yönelik uygulamaları hayata geçiren İş Bankası, 360’a yakın şubesinde Pisano ile işbirliğine gitti.

Dijital pazarlamada en güncel 15 trend

Dijital pazarlamada en güncel 15 trend

TEKNOLOJİ | 16.02.2018 - 10:58

Forbes Agency Council üyeleri, 2018’de yaşanacak değişimler doğrultusunda, şirketlerin dijital pazarlama alanında dümeni ne yöne kırmaları gerektiğine dair trend ve ipuçlarını açıkladı.

ugur-ozmen-pisano

Pisano’ya yeni atama

ATAMALAR | 08.12.2017 - 09:30

Pisano, müşteri deneyimi konusunda önemli isim Uğur Özmen’i ekibine kattı.

Türk Telekom, müşteri memnuniyetini odağına alan ‘Empati Programı’nı başlattı

İŞ DÜNYASI | 20.10.2017 - 14:13

Türk Telekom, ‘Empati Programı’ dahilinde mükemmel müşteri deneyimi sunarak “En Beğenilen Şirket” olmak istiyor.

2017 Big Data (Büyük Veri) Trendleri

İŞ DÜNYASI, TEKNOLOJİ | 06.01.2017 - 14:09

“Datanın doğru kullanımı, kurumların bugünün iş dünyasına yönelik zorluklarını daha etkin bir biçimde adreslemelerini sağlarken, müşterilerini yönetme ve bağlama adına da paha biçilemez yönlendirmeler sağlamakta. Bu bakımdan 2017’de “big data” kavramını sıkça duymaya devam edeceğiz.”

Bir şirketin, online’da müşterinin ilgisini çekmek için sadece 5 saniyesi var

ETKİNLİK, İŞ DÜNYASI, POPÜLER, TEKNOLOJİ | 24.10.2014 - 17:29

IBM bilgi çağında çıkış yolunu anlattı: “İnsan ve makine arasındaki stratejik ortaklık”