Skip to main content

Müşteri deneyimi, yaratıcı içgörüler, stratejik kararlar, sosyal dayanışma ve yeni iş modellerinin tartışılacağı MediaCat Live’ın yedinci
buluşması 11 Haziran Perşembe günü gerçekleşecek.

MediaCat önderliğinde düzenlenen online mini konferans serisi MediaCat Live devam ediyor. Yeni bir tema çerçevesinde bir araya gelen sektör yetkilileri ve düşünce liderleri gündem dinamiklerine ışık tutarak; yaşanan kültürel, endüstriyel ve sosyolojik dönüşümlerin yönünü tayin ediyor. 2020’nin ilk yarısına damga vuran Covid-19 süreci iş, toplum ve çevre açısından büyük bir sınavı beraberinde getirdi. Çoğu sorunun yanıtını da sınav esnasında öğrenmek ya da yaratıcı yollarla keşfetmek durumunda kaldık. Sınavın en önemli performans karnesini “dijital” başlığı oluşturdu. Bu başlıkta çıkardığımız dersleri bir araya getiriyor ve ilerleyen zamanlar için bir başvuru kaynağı olmasını umduğumuz vakaları bir araya getiriyoruz. Müşteri deneyimi, yaratıcı içgörüler, stratejik kararlar, sosyal dayanışma ve yeni iş modellerine odaklanan bir programla MediaCat Live VII karşınızda.   

11 Haziran Perşembe günü saat 15.00-17.00 aralığında; müşteri deneyimi, yaratıcı içgörüler, stratejik kararlar, sosyal dayanışma ve yeni iş modellerinin tartışılacağı, Akbank’ın katkılarıyla gerçekleşecek MediaCat Live VII‘ye buradan kayıt olabilirsiniz.

1. PANEL: YARATICI KÖRLÜK REÇETELERİ: DİJİTAL STRATEJİLER VE DENEYİM TASARIMI

Moderatör:

Ebru Çapa; Yönetim Danışmanı & Öğretim Görevlisi

Panelistler:

Aslı Kölükfakı; Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran Yönetim Kurulu Üyesi ve Dijital, E-Ticaret, Yeni İş Modelleri Direktörü

Burcu Civelek Yüce; Akbank, Strateji, Dijital Bankacılık ve Ödeme Sistemlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

Olcayto Cengiz; Accenture Dijital İş Entegrasyonu Yöneticisi & Yaratıcı Lead

Ömür Kula; Primer Kurucu Ortak, Reklamcılık Vakfı Başkanı

Açıklama: İş dünyası bir konuda hemfikir: Son 3 ayda yaşananlar dijital dönüşümü o kadar hızlandırdı ki 5 yıl sonra yaşayacağımızı düşündüğümüz gelişmeleri bugün deneyimlemeye başladık. Peki, bu süreç ne tür inovasyonlara ve dijital başarı hikâyelerine sahne oldu? Müşteri yolculuğu ve deneyimi ne tür dönüşümler geçirdi? Dijitalle imtihanımız hangi kırılganlıklara gebeydi ve bu kırılganlıkları ne tür yaratıcılık reçeteleriyle aşmayı başardık?

2. PANEL: SOSYAL DAYANIŞMA İÇİN DİJİTAL FIRSATLAR YARATMAK

Moderatör:

Pelin Özkan; MediaCat Genel Yayın Yönetmeni

Panelistler:

Hasan Süel; Türkiye Vodafone Vakfı Başkanı

Mert Fırat; Oyuncu ve UNDP Türkiye İyi Niyet Elçisi

Mesut Keskin; E-Bursum, Kurucu & CEO

Zeynep Meydanoğlu; Ashoka Türkiye, Ülke Direktörü

Açıklama: Dijitalleşme bazı endüstri aktörleri için daha fazla fırsat anlamına gelirken, dijitalleşmeye geriden başlayanlar ya da bu fırsatlardan hiç yararlanamayanlar da var. Dijital ekonominin geride bıraktıkları (ev kadınları, kırsal kesimde yaşayanlar, maddi koşulları yetersiz olan aileler) için nasıl fırsat eşitliği programları hayata geçirebiliriz ve bu ekonomiyi nasıl daha kapsayıcı hale getirebiliriz? Fiziksel hayatta oldukça başarılı olan dayanışma uygulamalarını dijital dünyaya nasıl aktarabiliriz? Karantina sürecinde daha da görünür olan toplumsal sorunları ne tür dijital kanallarla çözebiliriz?