

23 Eylül 2020
Sherpa, şirketlerin dijital varlıklarını analiz edecek
Sherpa UX Audit, şirketlerin dijital varlıklarını daha karlı hale getirmeleri için deneyimin aksayan tüm noktalarını…

27 Nisan 2020
E-ticarette en sık yapılan hatalar
Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, online alışveriş dünyasında en sık yapılan hataları değerlendirdi ve e-ticaret…

11 Şubat 2020
Insurtech’lerin UX stratejileri için 6 kritik adım
Sherpa, Insurtech’lerin UX iyileştirmelerine ışık tutmak için strateji belirlemede dikkat edilmesi gereken 6 kritik adım…

15 Kasım 2019
Sherpa’dan yeni danışmanlık hizmeti: UX Strategy Call
Sherpa, yeni danışmanlık hizmeti UX Strategy Call'u tanıttı.

18 Şubat 2019
UXistanbul başlıyor
UXservices tarafından düzenlenen UXistanbul bu yıl 19 Şubat Salı günü Point Hotel Barbaros’ta gerçekleştirilecek.

15 Kasım 2017
Mobil satışta başarının 9 kuralı
Positive’in Kurucu Ortağı Eren Dedeoğlu, mobil aracılığıyla gerçekleşen satışlarını artırmak isteyen perakende markaları ve e-ticaret…

13 Ekim 2017
Tasarlasın mı, kandırsın mı?
Eğer ki, çağımızın deneyim tasarımcılığı kendisine başarı hedefi olarak “daha az sürtünme - daha çok…

13 Eylül 2017
Kullanıcı deneyiminde raporlama ve analitik
“Analitik” kavramını, “İşinizin performansını daha iyi anlamak ve başarılı hale getirebilmek için veriyi ve veri…

17 Mayıs 2016
UX gerçek hayatta ne işimize yarar?
İdeal insan-cihaz etkileşimi için dijital arabirimler tasarlayan SHERPA uzmanları UX’in gerçek hayatta ne işe yaradığını…