Skip to main content

Sherpa UX Audit, şirketlerin dijital varlıklarını daha karlı hale getirmeleri için deneyimin aksayan tüm noktalarını uçtan uca tespit edecek.

Kullanıcı deneyimi odaklı ideal insan-cihaz etkileşimi için dijital deneyimler tasarlayan Sherpa, markaların dijital varlıklarının aksayan tüm noktalarını derinlemesine inceleyerek kullanılabilirlik odağında uçtan uca tespit ettiği detaylı bir rapordan oluşan UX Audit hizmeti vermeye başladı. UX Audit, kullanıcı deneyimi problemlerini doğru tanımlayarak dijital varlıkları daha karlı hale getirmeyi hedefliyor.

UX Audit, kullanıcılarınızın ve sisteminizin deneyim problemlerini doğru tanımlamak, bu sayede kullanıcılarınıza daha iyi bir deneyim sunmak ve tabii ki kullanıcı deneyiminin yatırıma geri dönüşünü arttırmak için şirketlere fayda sağlayacak.

UX Audit, dünyaca kabul görmüş kullanılabilirlik kriterleri kapsamında dijital bir ürünün Sherpa’nın uzmanları tarafından analiz edilmesi, sunulan deneyimdeki sorunların tespit edilmesi ve geliştirme önerilerinin yaratılmasıyla başlıyor. Kullanıcı etkileşimini takip etmek için devrede olan ölçümleme aracının yapılandırmasının kontrol edilmesi, eksiklerin raporlanması ve kitle etkileşimine yönelik içgörülerin üretilmesi de servis kapsamında yer alıyor. Son olarak, incelenen nicel verinin yanında nitel verinin toplanması ve analiz edilmesiyle, kullanıcı etkileşimini optimize etmek için ortaya çıkarılan geliştirme önerileri, test edilebilecek formata uygun hale getirilerek performans indikatörleri tanımlanarak hipotezleştiriliyor.

Sherpa’nın UX Audit çalışmasında; dijital varlıklar kullanıcı deneyimi Nielsen Norman Prensipleri ile analiz ediliyor, kullanıcıların dijital ürünü nasıl kullandığına dair mevcut acı noktaları ile gelişim alanlarını tespit ediliyor ve raporlanıyor. Sherpa’nın UX Audit çalışması ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.