dijital çağ

Tüketicinin beklentilerini düzenli olarak karşılarsanız, markanız başarıya ulaşır

İŞ DÜNYASI | 28.11.2018 - 12:01

Mastercard’ın 20 yılı geçen Paha Biçilemez kampanyasının dijital çağa göre değişimini ve markanın “Paha Biçilemez İstanbul” kapsamında sunduğu ayrıcalıkları Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Pazarlama Direktörü Ceren Türkben Kaya ile konuştuk.

Dijital çağın işe alım teknikleri

Dijital çağın işe alım teknikleri

TEKNOLOJİ | 31.10.2018 - 14:11

İK 4.0 ile ortaya çıkan işe alım trendlerinde yapay zekâ, sanal gerçeklik, veri, mobil, oyunlaştırma, sosyal medya anahtar sözcükler olarak ön plana çıkıyor.

Remote mu (uzaktan) çalışsam? Freelance mi?

TEKNOLOJİ | 10.09.2018 - 09:53

Gerekli alt yapı şirket tarafından sağlanmamış ise uzaktan çalışma sizin ve soru sorarak rahatsız edeceğiniz iş arkadaşlarınız için tam bir eziyete dönüşebilir. Uzaktan erişim sağlanacak dosya ve takvimler, hatta Basecamp gibi proje yönetim araçlarındaki izin ve yetkiler sorunsuz olmalıdır.

Hangi kuşak daha şanslı?

Hangi kuşak daha şanslı?

TEKNOLOJİ | 05.09.2018 - 09:48

Bir önceki kuşağın anlattıklarını anlamakta zorlanan bizleri aslında yeni gelen kuşak anlayamayabiliyor. İşin komik tarafı zamanında, “Sizin kuşak bizimkinden daha şanslı” söylemini artık bizler de şimdiki gençlere söylüyoruz. Peki, gerçekten kim daha şanslı, babalarımızın olduğu dönem mi, bizler mi yoksa yeni gelenler mi?

marka ajans iliskilerinde degisen dengeler

Marka–ajans ilişkilerinde değişen dengeler

REKLAM & PAZARLAMA | 30.07.2018 - 13:48

Dijital medya hayatımıza gireli 20 yıl olmadı, kültürü yavaş yavaş, arz talep dengesi ve konvansiyonelden gelen yansımalar ile oturuyor. Fakat Türkiye’de özellikle son 5 senede iş yapma biçimleri o kadar değişti ki, hiçbir sözleşmenin bağlayıcılığı kalmadı.

Çevrimiçi nefret söylemiyle mücadelede sahne teknoloji devlerinin

TEKNOLOJİ | 11.05.2018 - 10:28

Dijitalleşme ile temel hak ve özgürlüklerin ilişkisine dair tartışmalarda çok farklı görüşler dikkat çekiyor. Kimi uzmanlar, fizikî dünyada olduğu gibi dijital dünyada da temel hakların koşulsuz şekilde koruma altında olması gerektiğini savunurken; bazı görüşler, dijital dünyanın kendi özgün yapısına göre, yeni temel hakların belirlenmesi gerektiğini vurguluyor.

Dijitalde yetişmiş iş gücümüz yetersiz

Dijitalde yetişmiş iş gücümüz yetersiz

REKLAM & PAZARLAMA | 25.04.2018 - 13:30

Türkiye pazarında dijital pazarlama ile ilgili iş aradığınızda sizinle konuşabilecek donanımda olan kişi sayısı maalesef çok fazla değil. Bu yüzden birçok marka dijital medya konusunda yanlış yapılandırmalara gidiyor. Bir marka için ajans seçimi önemli ama personel seçiminde zorlanırken markanız için doğru kararı nasıl verebilirsiniz ki?

Dijitalle yükselen “canavar tüketici” profili

TEKNOLOJİ | 20.04.2018 - 10:29

Sosyal ağlar, şikâyet siteleri, forumlar vs derken markalar her an linçe hazır kıta bekleyen bir grubun göz hapsinde aslında. Ve kısaca artık canavar müşteriler hayatımızda.

Serdar Kuzuloğlu: Dijital platformlarda elimizdeki tek takas edilebilir akçe ‘güven’

TEKNOLOJİ | 05.04.2018 - 11:23

Digital Age Summit’in bu yılki teması güven. Blok zincirinden kişisel verilere kadar odağında güven olan birçok sıcak başlığın masaya yatırılacağı etkinliğin bu yıl da moderatörlüğünü üstlenecek Serdar Kuzuloğlu ile dijital platformlar çağında güven meselesini enine boyuna konuştuk.

Artık “mutlak bilgi” çağında değiliz, bu çağ “muğlak bilgi” çağı

Artık “mutlak bilgi” çağında değiliz, bu çağ “muğlak bilgi” çağı

İŞ DÜNYASI | 08.02.2018 - 10:19

Seslendirme sanatçısı, yazar ve TV sunuculuğu şapkalarına son yıllarda bir de YouTube programcılığı ekleyen Yekta Kopan günlük hayatında da dijital çağa fazlasıyla ayak uydurmuş bir isim. Teknolojik gelişmeleri çok yakından takip eden ve her işini mobil uygulamalarla halleden Yekta Kopan ile keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.

Dijitalleşirken hepimizin gözümüzden kaçanlar

İŞ DÜNYASI | 27.12.2017 - 14:00

Zaman su gibi akıp giderken dijital dönüşüm konusunun eskisine göre çok daha fazla konuşulmaya başladığına şahit olduk. Her şey bir anda dijitalleşmiyor ama en azından insanlar konunun önemini anlamaya başladılar bu da uzun vadede bir şeylerin daha farklı olacağını düşündürtüyor. Bu değişimin kolay olmayacağını biliyorum ve hâlâ bazı konuların anlaşılmadığını görüyorum.

Beyaz yakalı ne ister? Bölüm 3: Komedi

Beyaz yakalı ne ister? Bölüm 3: Komedi

VİDEO, VİDEO HABER | 03.10.2017 - 11:33

Dijital çağda beyaz yakalı kesimin değişen tüketim alışkanlıklarını ele aldığımız video serimizin üçüncü konuğu komedyen Kaan Sekban oldu. Sekban ile kitabı, şovları ve eğlenceli hayat hikayesi üzerinden günümüz beyaz yakalısını konuştuğumuz bu bölümde izleyicilerimize yine bir sürprizimiz var.