21 Ekim 2019
“Hepimiz indirimi seviyoruz”
ODTÜ Teknokent’te kurulduğu 2000 yılından bu yana internet kullanıcılarına en ucuz fiyatları sunmak üzere faaliyet…
12 Temmuz 2019
Sosyal ağ algoritmasından ne beklenir, ne beklenmez?
Günden güne hayatımızın her anında karşımıza daha fazla çıkan algoritmaların insani kararlar verme konusunda sorumluluklarını…
24 Eylül 2018
Ekonomik kriz dönemlerindeki panzehir: Pazarlama
Müşterilerle çok daha yakın temas halinde olan, onların değişen ihtiyaçlarını anlayan ve aynı hızda onların…
11 Haziran 2018
Ajansımı nasıl yönetmeliyim?
Geçen ay marka -ajans birlikteliklerine giriş yapmış, bu ilişki dâhilinde iş akışlarında yazılı olmayan ama…
25 Aralık 2017
İstanbul’dan “dijital” göç hikâyeleri
Son zamanlarda sektörden çok fazla dijitalcinin İstanbul’a veda edip, Bodrum’da, Fethiye’de, Kuşadası’nda ya da bambaşka…
24 Ağustos 2017
Dijitalleşme müşteri memnuniyetinde çıtayı yükseğe taşıyor
Günümüzde müşterileri memnun etmek ve sadakatini kazanmak mükemmel bir kullanıcı deneyimi sunmayı gerektiriyor. Ancak bu,…
16 Haziran 2017
Beni beğen. Çünkü bunu yapabilirsin!
Bir markanın beğenilmesi için hangi sıfatlarla anılması gerekiyor? Örneğin, hedef kitlelerini anlama kapasitesi. Çoğu 35…
25 Nisan 2017
Facebook’tan işletmenizi büyütmeniz için 10 ipucu
Facebook, Türkiye’deki KOBİ’lerin Facebook ile müşterilerine doğru zamanda, doğru yerde ulaşmaları ve işletmelerini büyütmeleri için…
18 Nisan 2017
Bırakın, müşteriniz markanızı sahiplensin
Gelişen teknoloji, değişen tüketici beklentileri ve bugün artık çoğu markanın hedef kitlesi olan Z kuşağının…
08 Kasım 2016
Marka imajınızı yeniden yaratmanın 3 yolu
Pisano Kurucu Ortağı Özkan Aykut Demir, marka imajınızı yeniden yaratmanız için gerekli 3 kolay yolu…
14 Mart 2016
Pazarlamada ‘gerçek zamanlı’ dönem
Günümüzde pek çok pazarlamacı önceden belirlenmiş sabit pazarlama stratejilerinden uzaklaşıyor ve gerçek zamanlı pazarlamaya yöneliyor.…