Skip to main content

Microsoft, Bing chatbot’unu iOS ve Android telefonlar için popüler üçüncü taraf klavye uygulaması SwiftKey’e entegre etti.

Geçen haftalarda Microsoft’un Bing chatbot’unu SwiftKey’e getireceğini aktarmıştık. Şirket yaptığı açıklamada, Bing chatbot’unu iOS ve Android telefonlar için popüler üçüncü taraf klavye uygulaması SwiftKey’e entegre ettiğini duyurdu.

Microsoft böylece kullanıcıların yapay zekâ tarafından üretilen yanıtlara ve tavsiyelere hızlı erişim sağlamasına, chatbotla doğrudan mobil klavyelerinden sohbet etmesine ve uygulamalar arasında geçiş yapmak zorunda kalmadan arama yapmasına olanak tanıyacak.

Bing, SwiftKey’de Arama, Ton ve Sohbet olmak üzere üç ana özellik sunacak. Klavye açıkken, alt menüyü açmak için soldaki klavyenin üzerindeki mavi Bing simgesine dokunmak ve ardından Bing chatbot’un internette bir arama yapmasını veya bir sohbet aracılığıyla yanıtları vermesini seçmek yeterli. Diyelim ki bir yemeğe hangi tatlının en çok yakıştığını öğrenmek istiyorsunuz, sohbet ederken bunu arama çubuğuna yazmanız yeterli. Bununla birlikte, bir iş e-postasını yanıtlıyorsanız ve işlerin biraz daha profesyonel görünmesini sağlamak için yardıma ihtiyacınız varsa, Ton özelliğini kullanabilirsiniz. Herkesin Arama özelliğini kullanabileceğini, ancak Sohbet ve Ton özelliklerini kullanabilmek için Microsoft hesabıyla oturum açmak gerektiğini hatırlatalım.

iOS ve Android kullanıcıları sosyal medya ve e-posta gibi uygulamalarda SwiftKey’i varsayılan klavyesi olarak ayarlayabilir. Temel olarak, bir uygulama üçüncü taraf bir klavyeye izin veriyorsa, üzerinde SwiftKey’i kullanabilirsiniz. Yapay zekâ teknolojisinin yanı sıra, SwiftKey’in diğer özellikleri arasında yazım hatalarını düzeltme, görev kaydetme ve kişiselleştirilmiş bir araç çubuğu yer alıyor.

Kaynak: Microsoft brings Bing’s AI chatbot to its iOS and Android SwiftKey apps – engadget