Periscope’un gücünü Türkiye’de fark ederek kullanan ilk markayız
Fatih Uysal, Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü
Markalar, profesyonel çekimlerden uzak, herhangi bir prodüksyon olmadan sadece cep telefonu aracılığıyla Periscope üzerinden samimi bir şekilde tüketici ile buluşuyor
Periscope son günlerin en merak edilen sosyal medya uygulaması. Kısa bir süre önce yayın hayatına başlamasına rağmen tüm dünyada hızla benimsenmeye başlandı. Hayata geçtiği ilk on günde 1 milyon kullanıcıya ulaşan Periscope’un popüleritesi, özellikle gençler arasında her geçen gün artıyor.
Periscope’un bir diğer özelliği ile ise tüketiciler ile markalar arasında doğrudan yakın bir bağ kurulmasını sağlaması. Markalar, profesyonel çekimlerden uzak, herhangi bir prodüksyon olmadan sadece cep telefonu aracılığıyla Periscope üzerinden samimi bir şekilde tüketici ile buluşuyor.
Gerek genişleyen kullanıcı kitlesi gerekse sağladığı samimi ve şeffaf iletişim nedeniyle Periscope, tüketiciler ile etkileşimini artırmak, bağını güçlendirmek isteyen markalar için gözardı edilmemesi gereken bir iletişim aracı olarak ortaya çıkıyor.
Cep’ten kolayca canlı yayın yapabilme imkanı veren Periscope’un gücünü Türkiye’de fark ederek kullanan ilk markayız. İlk olarak Vodafone Freezone Liselerarası Müzik Yarışması’nda kullandığımız Periscope uygulaması ile Türkiye’de Periscope üzerinden canlı yayın yapan ilk marka olduk. Yarışmanın Ankara ve İzmir elemelerini Periscope’tan canlı yayınladık ve bu yayınlarımızla 5 bin gence ulaştık. Daha sonra dünyaca ünlü konuşmacıların katıldığı Dijital Dönüşüm Zirvesi’nde ve ünlülerin yarıştığı Famous Cup yelken yarışlarında da Periscope’u kullanarak hedef kitleye olan erişimimizi daha da genişlettik.
Sosyal medya kanallarımıza baktığımızda 6 milyonun üzerinde takipçimizle her gün iletişim halindeyiz. Vodafone Türkiye olarak yeni medyanın dijital oyuncularını iletişim ve pazarlama faaliyetlerimize entegre etmeye devam edeceğiz.
Yorumlar