REKLAM & PAZARLAMA

Digital Age | 23.02.2022 - 16:32

YouTube, Super Bowl’un en çok izlenen reklamlarını açıkladı

YouTube'un yayınladığı listenin ilk sırasında Scarlet Johansson ve Chris Jost'lu Amazon Alexa reklamı yer alıyor.

AdBlitz adlı hesapta SuperBowl reklamlarını ve reklam tanıtımlarını bir araya getiren YouTube, Super Bowl’un en çok izlenen reklamları listesini yayınladı. 16 Şubat 23:59 itibarıyla alınan veriler üzerinden oluşturulan liste en çok izlenen beş reklamı içeriyor.

Bu listeye göre, 67 milyondan fazla izleme ile ilk sırayı alan marka Amazon. Scarlett Johansson ile Chris Jost’un yer aldığı reklam, Super Bowl’a hazırlanan bir çiftin “Alexa zihin okuyabilseydi nasıl olurdu?” sorusunun yanıtı olarak akıllarında canlananları anlatıyor.

Listenin ikinci sırasında Jurassic Park serisinin yeni filmi Jurassic World Dominion’un fragmanı yer aldı. Chris Pratt ve Bryce Dallas Howard’ın başrollerinde yer aldığı film, insanlar ile dinozorların bir arada yaşamaya çalıştıkları bir dünyayı anlatıyor.

Karşılaşma sırasında reklam yayınlamayan Hyundai, listenin üçüncü sırasında yer alıyor. Jason Bateman ile kısa bir tarih dersi veren marka, IONIQ 5 adlı aracını tanıtıyor.

Listenin dördüncü sırasında bir başka fragman yer alıyor. Marvel’ın yakın zamanda Disney+’ta yayınlamaya başlayacağı Moon Knight adlı dizinin başrolünde Oscar Isaac yer alıyor.

Listenin son sırasında ise Catherine O’Hara, Brie Larson, Danai Gurira ve Dave Bautista’nın reklamın başrolünde yer alan Eugene Levy’e eşlik ettikleri Thrill Driver adlı aksiyon dolu Nissan reklamı yer alıyor.

Kaynak: You watched, we counted! The AdBlitz 2022 winners are… – YouTube Blog