Skip to main content

YouTube, kullanıcıların farklı ruh hallerine göre video arayabildiği yeni içerik özelliği olan Moodwall’ı test ediyor Özelliği tanıtan ilk video, The Guardian’dan James Dart tarafından yayımlandı. Moodwall kullanıcılara videolar aracılığıyla kendi…


YouTube, kullanıcıların farklı ruh hallerine göre video arayabildiği yeni içerik özelliği olan Moodwall’ı test ediyor
Özelliği tanıtan ilk video, The Guardian’dan James Dart tarafından yayımlandı. Moodwall kullanıcılara videolar aracılığıyla kendi ruh hallerine göre arama yapabileceği bir özellik sunuyor.
Kullanıcılar komik, tuhaf, dikkat çekici, ilham verici gibi sıfatlarla arama yapabiliyor. Bu özellik, test amaçlı belli sayıda kullanıcıya ulaştı.






İçerik keşfi
İçerik keşfi methodu, çığır açan bir kavram olduğu anlamına gelmiyor. Netflix gibi video platformları, benzer bir özelliği kendi kullanıcıları için sağlamıştı. YouTube tarafından yapılan önemli bir gayretin ürünü olan Moodwall, Google’ın kendi içeriğini düzenlemedeki değeri tanıdığını gösteriyor. 
Sayfa düzeni
Ön sayfa, öncelikle sosyal içerikten oluşuyor. Merkezi panel size abone olan kullanıcılar tarafından yüklenen ya da favori videolardan oluşuyor. Sağ sütunda önerilen videolar, sol sütün ise abonelikler, türlerin (video sayfası) ve önerilen kanalların kategorileri yer alıyor.
Moodwall halka açılacak olsaydı, büyük olasılıkla müzik, eğlence, oyun, stil ve diğerlerine ilişkin videolar ve trend videoların yer aldığı mevcut video sayfasının yeri değişirdi.
Kullanıcı şikayetleri

Moodwall’daki potansiyel ve YouTube tarafından dikkate değer bu çaba görünür durumda olduğu halde, kullanıcı şikayetleri Google’ın ürün destek forumunda çoktan yerini aldı.
Bugünkü haliyle, sadece deneme olduğundan Moodwall alfa aşamasında gibi görünüyor.
Özelliğin ne zaman piyasaya sürüleceği şimdilik belli değil.

(Kaynak: Digital Trends)