Skip to main content

Dünyanın en büyük iletişim hizmetleri grubu WPP, G2, OgilvyAction ve JWTAction’ı bir araya getirerek, aktivasyon ajansı Geometry Global’i kurdu. WPP, merkezi Londra ve New York’ta bulunan Geometry Global aktivasyon ajansının…

Dünyanın en büyük iletişim hizmetleri grubu WPP, G2, OgilvyAction ve JWTAction’ı bir araya getirerek, aktivasyon ajansı Geometry Global’i kurdu.
WPP, merkezi Londra ve New York’ta bulunan Geometry Global aktivasyon ajansının kurulduğunu duyurdu. WPP içinde bağımsız bir ağ olarak faaliyet gösterecek Geometry Global, Grey Group’un aktivasyon ajansı G2, Ogilvy & Mather’in aktivasyon iş kolu OgilvyAction ve JWT’nin ‘shopper marketing’ (alışverişçiye yönelik pazarlama) ve deneyimsel ajansı JWTAction’dan oluşuyor. Yine bir JWT- OgilvyAction ortak girişimi olan JWTAction, ABD’de Geometry Global içinde bağımsız bir yapı olarak faaliyetlerini sürdürecek. 
Geometry Global’in sunacağı olanaklar
Geometry Global, dijital ve mobil medyanın yükselişi ile hem mağazada hem de perakende ortamının dışında insanlara daha etkili bir şekilde ulaşılmasını sağlayan aktivasyon konusunda artan müşteri talebini karşılayacak. Dijital, sosyal medya, mobil ve araştırma gibi sektörün hızlı büyüyen alanları, aynı zamanda alışverişçi pazarlamasının artan önemi, markaların aktivasyon ihtiyacına büyüme getiriyor. 
Geometry Global, müşterilerine, şirketi oluşturan ajansların her birinden çok daha fazla kaynak, yetenek ve daha geniş bir coğrafi varlık ile hizmet sağlayacak. 56 pazarda faaliyet gösterecek olan Geometry Global yaklaşık 4 bin aktivasyon uzmanı istihdam edecek. Şirketler beraberlerinde tüketici aktivasyonu, ticari pazarlama, alışverişçi pazarlaması, bire-bir pazarlama ve dijital aktivasyon konularında birbirini tamamlayan uzmanlıklarını da getiriyor.
Geometry Global Başkanlığı görevini Toby Hoare üstlenirken, Geometry Global CEO’su Steve Harding oldu. Matthew Schetlick de önümüzdeki dönemde Geometry Global COO/ CFO’ su olarak görev yapacak.
Geometry Global Başkanı Toby Hoare, “Dijital ve mobil devrim insanların davranış ve tutumlarında değişime yol açarken geleneksel aktivasyonun, pazarlamacıların artan yatırımlarının hakkını verebilmesi için çok daha geniş bir dizi yetenek sunması ve son derece odaklı bir şekilde yaklaşması gerekiyor” şeklinde konuştu.