Skip to main content

Twitter’ın ilk televizyon reklamı Pazar günü gerçekleşen 2012 Pocono 400 NASCAR yarışı esnasında Amerika’da yayınlanmaya başladı. NASCAR’ın Twitter hashtag sayfasını tanıtmak için yayınlanan reklamda, bir araba yarışının ardından ‘Bağlantıyı siz…

Twitter’ın ilk televizyon reklamı Pazar günü gerçekleşen 2012 Pocono 400 NASCAR yarışı esnasında Amerika’da yayınlanmaya başladı.

NASCAR’ın Twitter hashtag sayfasını tanıtmak için yayınlanan reklamda, bir araba yarışının ardından ‘Bağlantıyı siz kurun’ mesajı ekrana geliyor.  Yayınlanan bu reklam ile hasthtag sayfası uygulamasını tanıtan sitenin kullanıcıları, twitter.com/hashtag/nascar adresine tıkladıklarında NASCAR’ın kendi istediği gibi düzenleyebileceği hashtag sayfasına erişiyorlar.

 Bu yöntem ile büyük markalar bundan sonra  satın alabilecekleri yeni hashtag adresleri ile müşterilerine ve takipçilerine içerik üretmek yerine, sitede üretilen içerikler arasından seçtiklerini düzenleyerek kendilerini tanıtabilecekleri bir sayfa yaratabilecekler.

Twitter, yeni hashtag sayfası uyglamsı ile büyük markalar ve organizasyonlar için bir nevi küratörlük yapabilecekleri ve sosyal medyada kendilerini kullanıcı içeriği ile pazarlama yapabilecekleri ilk ortamı oluşturmuş oldu.