Skip to main content

Brand Week 2016 sahnesinde Lovemarks Ödülleri dokuzuncu kez sahiplerini buldu

Her yıl olduğu gibi bu yıl da Türkiye’nin Lovemark’ları Brand Week’te ödüllerine kavuştu. Ipsos tarafından bu yıl 9. kez yapılan araştırma ile Türkiye’nin en sevilen markaları kategori bazlı olarak belli oldu.

Ipsos tarafından dokuzuncu kez gerçekleştirilen Lovemarks Araştırması’yla belirlenen Türkiye’nin en sevilen markalarının temsilcileri, ödüllerini MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan, Ipsos Türkiye CEO’su Sidar Gedik ve Ipsos Connect Genel Müdürü Yasemin Özen Gürelli’den aldı.

Türkiye’nin Lovemark’ları – 2016

  • Dondurma – Algida
  • Beyaz Eşya – Arçelik
  • Tıraş Ürünleri – Arko Men
  • Kredi Kartı – Bonus Card
  • Ev Temizlik Ürünleri – Domestos
  • Şampuan – Elidor
  • Ambalajlı Su – Erikli
  • Bulaşık Deterjanı – Fairy
  • Sakız – Falım
  • Süpermarket – Migros
  • Kahve – Nescafe
  • Çamaşır Deterjanı – OMO
  • Akaryakıt – OPET
  • Hijyenik Ped – Orkid
  • Deodorant – Rexona
  • Temizlik Kâğıtları – Selpak
  • Otomotiv – Volkswagen
  • Sıvı Yağ – Yudum
  • Banka – Ziraat Bankası