Skip to main content

Match Group’tan gelen açıklama, zorlaşan hayat şartlarına rağmen insanların arkadaşlık uygulamalarından vazgeçemediklerini gösteriyor.

Tinder’ın sahibi olan Match Group, Tinder’ın ücretli abone sayısının üçüncü çeyrekte %7 artış gösterdiğini açıkladı. Hinge ve OkCupid’in de sahibi olan şirket, aynı çeyrekte 810 milyon dolarlık satış gerçekleştirdi.

Match Group, Tinder’ın bu başarısının tüm uygulamaları için geçerli olmadığını, örneğin Plenty of Fish adlı, daha düşük gelir seviyesine hitap eden uygulamada aynı başarının tekrarlanmadığını da aktardı.

Şirket, küresel ekonomik yavaşlamaya dikkat çekerek benzeri bir olumlu tablonun ilerleyen dönemde gerçekleşmeyebileceğinin altını çizdi. Öte yandan, Tinder’ın ücretli abone sayısındaki artış, insanların zorlaşan hayat şartlarında dahi arkadaşlık uygulamalarından vazgeçemedikleri şeklinde yorumlandı.

Tinder, toplam yaklaşık 100 milyon kullanıcısı olan Match Group’un en önemli uygulaması konumunda.

Kaynak: Tinder: More pay for dating app despite cost-of-living crisis –Yahoo Finance