11 Nisan 2016 Arkayı 4.5G’leyelim beyler! Hangi işi yaparken daha fazla sürate ihtiyacım vardı da şimdi 4.5G’ye geçince çok mutlu olacağım?… Deniz Güven 0 Love0
22 Mart 2016 GIG EKONOMİSİ-2 (Freelance ekonomisi) Geçen ay Gig Ekonomisi kavramından ve olası hukuksal sorunlarından bahsetmiş, Gig ekonomisini, bağımsız (freelance) çalışanların… Gökhan Ahi 1 Love0
21 Mart 2016 Bilim kurgu filmleri gerçekten bilimin kurgusu mu? Gençliğinde “Uzay Yolu 1999” ile büyüyüp, filmin konusunun geçtiği yıla geldiğinde “Gerçekle hiç ilgisi yokmuş”… Tolga Yücel 0 Love0
17 Mart 2016 E-ticarette neler oluyor, neler olacak? E-ticaret 2015’i başarıyla kapattıktan sonra 2016’ya yine iyi bir başlangıç yaptı. Ancak cirosal olarak ön… Hakan Orhun 0 Love0
16 Mart 2016 DİJİTAL “U – DÖNÜŞÜ” 2015 yazılarına bakarken dijital dönüşümden ne kadar da çok bahsettiğimiz fark ettim. Fakat bu yazıların… Deniz Güven 0 Love0
10 Mart 2016 İnsanın en mutlu olduğu “an” Televizyona göz attığım nadir anlardan birinde denk geldim. Muhabir, sokaktan geçenlere rastgele mikrofununu uzatıp, hayatın… Hakan Akben 0 Love0
09 Mart 2016 Girişimcilik ve mülteci dramı Dilenen göçmenlerle hepimiz her gün karşılaşıyoruz... Peki ötesi? Cihan Salim 0 Love0
22 Şubat 2016 Gig ekonomisi – I Daha önce paylaşım ekonomisinden bahsetmiştik, hatırlarsanız âtıl durumdaki kaynakların paylaşımına ve bu paylaşım sonucu gelir… Gökhan Ahi 0 Love0
19 Şubat 2016 Endüstri Devrimi 4.0 Bu yıl Davos Zirvesi’nin ana temasının ‘4. Endüstri Devrimi’ olarak açıklanmasını sağlayan özellikle son 5… Cihan Salim 0 Love0
18 Şubat 2016 Değişim için önce baktığımız yönü değiştirmeli Yapılan araştırmalar, yeni yıl için hedef koyanların yüzde 35’inin daha ilk haftadan bu hedefleri unutmaya… Hakan Akben 0 Love0
16 Şubat 2016 E-ticaret nasıl yaygınlaşır? Yıllardır yüzde 50’lere yakın oranlarla büyüyen e-ticaret, ülkemizde yüzde 2’ye yakın bir perakende payına sahip.… Hakan Orhun 0 Love0
15 Şubat 2016 Dijital insan için kritik 2,5 saniye! Veri bombardımanı altında çözüm, veriyi objektif yollarla, tüketiciden veya müşteri adayından almak olabilir. İşte, nöro-pazarlama… Tolga Yücel 0 Love0
12 Şubat 2016 Sanal gerçeklik satar (mı)? Sanal gerçeklikten (VR-virtual reality) bahsederken etrafımdan devamlı duyduğum şey, “Acaba satar mı satmaz mı,” sorusu.… Deniz Güven 0 Love0
28 Ocak 2016 Fintech 2020: Pazar payı mı gönül payı mı? Başlıkta gördüğünüz 2020, çok önemli bir tarih. Yanlış anlamayın, Maya Takvimi’nde yeni bir açılım değil;… Deniz Güven 0 Love0
14 Ocak 2016 2016’nın en büyük bombası sanal gerçeklik olabilir Sanal gerçeklik teknolojilerinin pazar potansiyeli çok büyük. Öyle ki, donanım geliştiren öncü firmalar ve bu… Hakan Akben 0 Love0