Skip to main content

Kimola, pazarlama profesyonellerini tüketici içgörüsü ile hareket etmeye çağırıyor.

Kimola, Verizekalılar Kulübü kampanyası ile pazarlama profesyonellerini içgüdüleri yerine tüketici içgörülerine güvenmeye çağırıyor ve bu alanda daha fazla bilgi almak isteyenleri dört adımlık bir yolculuğa çıkarıyor.

Katılımcılar, ilk adımda 10 ülkede tüketicilerin dijital alandaki konuşmalarını analiz ederek tüketici araştırmaları yürüten Kimola ekibinin hazırladığı, tüketici görüşlerinin dijital alandan toplanmaları, analiz edilmeleri, yapay zeka kullanılarak sınıflandırılmaları ve bu görüşlerden araştırma sunumu hazırlanması konularında eğitim makalelerinden oluşan İçgörü Kütüphanesi’ne adım atıyorlar.

İçgörü Araçları adındaki ikinci adımda katılımcılar Kimola’nın 6 farklı dilde çalışan ürünlerine ücretsiz olarak ulaşarak deneme şansı buluyorlar.

Üçüncü adım, eğitmenleri arasında tüketici davranışları konusunda çalışmalarını San Francisco State University’de sürdüren, Kimola’nın resmi danışma kurulunda da bulunan Prof. Dr. Gülnur Tumbat’ın da bulunduğu İçgörü Akademisi. 25 Ekim tarihinde başlayacak ve üç gün sürecek olan program, 25 kişilik kontenjana sahip.

Dördüncü ve son adım ise Kimola jargonu ile Verizekalılar arasında iletişimin sağlandığı Verizekalılar Topluluğu.

Kimola, Verizekalılar Kulübü’nü Andaç Erkök önderliğinde FUHA Tasarım Stüdyosu tarafından uygulanan ve Harun Can tarafından seslendirilen bir reklam serisi ile duyurdu.

Kimola, Verizekalılar Kulübü hakkında daha fazla bilgi almak ve kayıt olmak isteyenleri kimola.com/verizekalilar adresine davet ediyor.