Skip to main content

Büyük veri alanında çalışan teknoloji şirketi Kimola, tüketicilerin yaşam stilini analiz etmeyi sağlayan yeni Tüketici İçgörü Platformu’nu, 7 Eylül akşamı, StartersHub ofisinde reklamcılarla buluşturacak.

Büyük veri alanında çalışan teknoloji şirketi Kimola, Türkiye’deki reklam ajanslarının çalışanlarıyla buluşmaya hazırlanıyor. 7 Eylül’de StartersHub’da yapılacak etkinlikte, Kimola’nın yeni Tüketici İçgörü Platformu katılımcılarla canlı olarak değerlendirilecek ve burada elde edilen görüşler, global sahneye çıkmadan önce platformun geliştirmelerine rehberlik edecek.

Nike, Japan Tobacco International, Ipsos gibi global şirketler ile çalışan Kimola, 2018 yılı Mayıs ayında, geliştirdiği Tüketici İçgörü Platformu için 500 Startups, StartersHub ve melek yatırımcı Uğur Şeker’den 1 Milyon TL yatırım aldığını açıklamıştı.

Kimola’nın kurucusu Mustafa Savaş, “Hizmet verdiğimiz ülkelerde kültürel kodları doğru anladığımızdan ve Kimola’da geliştirdiğimz teknolojilerin bu kültürel kodlar ile uyum gösterdiğinden emin olmalıyız. Bu noktada, Türkiye’nin önemli reklam ajanslarının çalışanlarıyla bir araya gelmek ve onların görüşlerinden beslenecek bir yol haritası hazırlayabilecek olmanın değeri paha biçilemez.” sözleriyle, Türkiye pazarının önemini vurguladı.

Kimola’nın Tüketici İçgörü Platformu’nu deneyimlemek isteyen iletişimciler için, etkinliğin linki burada.