Instagram CEO’su Adam Mosseri’nin ABD Senatosu önünde verdiği ifade sırasında TikTok’un sosyal medya uygulamaları arasındaki pazar payına değinmesinin ve Mark Zuckerberg’in Meta’nın (eski adıyla Facebook’un) TikTok ile tarihinde görülmemiş bir rekabete girdiğini açıklamasının ardından sosyal medyanın TikTok’laştığı yorumları bir hayli artmıştı. Bu yorumun kaynağı sadece bu iki açıklama değildi; fakat sektörün bildiği bir gerçeğin somut hale gelmesine katkıda bulunmuşlardı: Sosyal medya şirketleri, TikTok’un video içerik alanında günden güne artan popülaritesini durdurmak ve video içerik pazarından pay almak istiyorlar, bu yüzden de TikTok benzeri özelliklerini kullanıma açıyorlardı.
Instagram’ın TikTok’a rakip olarak sunduğu Reels, sıklıkla TikTok ile karşılaştırılmaya devam ederken, Instagram, TikTok’ta açtığı onaylı hesap ile Reels’ın reklamını yapmaya ve içerik üreticilere çeşitli ipuçlarını ulaştırmaya başladı.
@instagramcreators We’re here! Follow along as creators help share the latest product news, best practices and tips + tricks, directly from us at Instagram. #instagramcreators #contentcreator #instagramgrowth #creator ♬ original sound – Instagram Creators
Sadece Instagram değil, Facebook da TikTok’ta onaylı bir hesap açarken, TikTok’un da halihazırda Instagram’da onaylı bir hesabının olduğu biliniyor.
Bu gönderiyi Instagram’da gör
Kaynak: Instagram has a TikTok now…promoting Reels – Mashable
Yorumlar