REKLAM & PAZARLAMA

Digital Age | 19.04.2022 - 16:20

Hopi yedinci yaşını 13 milyon eşsiz pasta dilimi ile kutluyor

13 milyon kullanıcıya sahip mobil sadakat uygulaması Hopi, yedinci yaşını NFT mantığı ile hazırlanmış 13 milyon eşsiz pasta dilimiyle kutluyor.

Kullanıcılarına sunduğu kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi ile öne çıkan ve 13 milyon kullanıcıya ulaşan Hopi, 24 Nisan 2022 tarihinde yedinci yaşına giriyor. Yıl dönümünü Hopililer ile kutlamak için “Yedinci Yaşımı Birlikte Kutlayalım Mı?” kampanyasını başlatan şirket, 13 milyon kullanıcısı için her biri ‘eşsiz’ dilimlerden oluşan ve NFT mantığı ile hazırlanan dev bir pasta tasarladı.

16 Nisan – 1 Mayıs 2022 tarihlerinde geçerli olacak kampanya kapsamında kullanıcılar, Hopi uygulamasına girerek sadece ona özel tasarlanan pasta dilimini kazanacak ve kampanyaya katılan 60’tan fazla markadan dilediğini seçme şansına sahip olacak.  Ardından da seçtiği markanın Hopi’nin yeni yaşına özel kendisi için hazırladığı bol Paracıklı ve indirimle dolu fırsatlarla buluşacak.

Ek olarak, 13 milyon eşsiz pasta dilimi arasına altın renkli tasarımlarda hazırlanan özel yıldızlı 7 pasta dilimi saklayan Hopi, bu pasta dilimlerini bulan 7 şanslı kullanıcıyı ekstra Paracıklı ve indirimli Hopi fırsatları ile buluşturacak.