Skip to main content

Hepsiburada, ürün teslimat deneyimlerini en üst seviyeye çıkarmak için kurduğu Hepsiexpress ile, e-ticaret müşterilerinin hayatını kolaylaştıran akıllı çözümler sunuyor.

Hepsiburada, e-ticaret müşterilerini operasyonlarının merkezine koyan Hepsiexpress iştirakiyle sunduğu aynı gün, ertesi gün randevulu ve hafta sonu teslimat seçenekleri ile birlikte randevulu iade hizmetlerini e-ticaret kullanıcılarının hayatına kolaylaştırıyor.

Türkiye’deki yaklaşık 30 milyar TL’lik çok kanallı ve online perakende pazarının %65’ine erişen ve operasyonlarını yaygınlaştıran Hepsiexpress, sektördeki tüm markalara da bu yenilikçi teslimat modelini sunmaya başladı. Halen hizmet verdiği İstanbul, Kocaeli, Ankara illerine ilaveten Bursa ve İzmir de dahil olmak üzere Türkiye’nin çeşitli illerine hizmetlerini götürmeye devam edecek olan Hepsiexpress, geçen yıla göre 5 kat büyümeyi hedefleyerek, yılda ortalama %35 büyüyen e-ticaret sektörünün büyümesine de destek olacak.

E-ticaretten alışveriş yapan müşterilerin ihtiyaçlarını gözeterek, müşteri deneyimini mükemmelleştirmeye yönelik yenilikçi bir modelim oluşturduklarını dile getiren Hepsiexpress Genel Müdürü UmutAytekin, yaptıkları araştırmalardan yola çıkarak, e-ticaret müşterilerinin siparişlerine daha hızlı ve tercih ettikleri zaman diliminde ulaşabilmeleri için hafta içi ya da hafta sonu aynı gün ya da ertesi gün randevulu sipariş seçeneklerini sunmaya başladıklarını belirtti.

Kendi geliştirdiği yerli yazılım sayesinde müşterilerden alınan geribildirimlere göre hizmetlerini sürekli geliştiren HepsiExpress, taşıyıcıların performansını izleyip değerlendiriyor ve müşteri memnuniyetini analiz ediyor.