Skip to main content

GittiGidiyor, “Geleceğim E-Ticaret” projesini hayata geçirdi. Proje kapsamında, GittiGidiyor’un ilk kalıcı e-ticaret eğitim ofisi İzmir’de açıldı.

GittiGidiyor tarafından KOBİ‘lerin e-ticarete adım atmalarını teşvik etmek, fiziksel dünyadan online dünyaya geçiş için gereken uygulamalı eğitimleri sunmak ve halihazırda e-ticarette faaliyet gösteren satıcıların verimliliğini artırmak üzere “Geleceğim E-Ticaret” projesi geliştirildi. Proje kapsamında, Türkiye’nin ilk kalıcı e-ticaret eğitim ofisi İzmir’de açıldı.

Geleceğim E-Ticaret projesine katılan KOBİ’ler e-ticaret dünyasına adım atarken GittiGidiyor‘un ve projedeki çözüm ortaklarının sunduğu avantajlardan faydalanacak. Bu avantajlardan bazıları şöyle:

  • Katılımdan itibaren bir yıl süresince GittiGidiyor mağazası ücretsiz olacak.
  • E-ticaret ekosisteminde hizmet sağlayan anlaşmalı çözüm ortakları ücretsiz ya da avantajlı paketler sunacak.
  • Eğitim ve gelişim konusunda 360 derece çözüm yaklaşımı ve danışmanlık hizmeti verilecek.
  • Türkiye’nin tüm bölgelerini kapsayacak şekilde belirlenen illerde açılacak ofislerde sürekli eğitim programları sunulacak.
  • Katılımcıya özel bilgisayarlarla uygulamalı atölye çalışmaları yapılacak.
  • Performans değerlendirme ve gelişim için mentorluk hizmeti verilecek.
  • Özel müşteri hizmetleri desteği sağlanacak.

“Sektörün ihtiyacı olan etkiyi yaratacağız”
Açılışta konuşan GittiGidiyor Genel Müdürü Öget Kantarcı, projeyle KOBİ’lerin e-ticarete adım atmakla ilgili yaşadıkları tereddütleri ortadan kaldırmayı ve uygulamalı eğitimlerle hem e-ticarete girmek isteyen firmaların hem de mevcut satıcılarının işini kolaylaştırmayı amaçladıklarını söyledi. Kantarcı sözlerini şöyle sürdürdü: “İlk adımını bugün İzmir’den attığımız Geleceğim E-Ticaret projesiyle Türkiye’nin e-ticaret potansiyelini açığa çıkarmayı hedefliyoruz. Bu proje, satıcılarımızla bulundukları bölgelerde birebir iletişim kurarak onların e-ticaretle ilgili eğitim programlarımızdan yararlanmasını sağlayacak. Ayrıca işlerini e-ticaretle büyütmek isteyen KOBİ’lerin tüm ihtiyaçlarına yanıt verecek şekilde ekosistemdeki diğer hizmet sağlayıcılarla buluşmasını kolaylaştıracak ve KOBİ’leri e-ihracata hazırlayacak. Türkiye’de e-ticaret sektörü bugüne kadar büyümesini daha çok sadece online’da rekabet eden oyuncuların büyümesiyle sağladı. Türkiye’de perakende e-ticaretin hacmi 17,5 milyar TL iken klasik perakendecilerin e-ticaretteki payı ise yüzde 30. Dünya standartlarında e-ticaret penetrasyonuna sahip olmak için KOBİ’lerin ve klasik perakendecilerin sisteme dâhil olması önemli bir adım. Süreklilik arz edecek, uçtan uca çözüm sunacak ve uygulamaya dayanacak bu projeyle sektörün ihtiyacı olan etkiyi yaratmayı ve sağlıklı büyümeye destek vermeyi hedefliyoruz.”

Geleceğim E-Ticaret projesiyle yıl sonuna kadar 500 KOBİ’yi e-ticaret sektörüne kazandırmayı hedeflediklerini belirten Kantarcı, “İşlerini e-ticaretle büyütmek isteyen KOBİ’leri ve online satışta verimini artırıp gelirini yükseltmek isteyen satıcılarımızı bu projeyle ekosisteme kazandıracağız” dedi.