Skip to main content

GfK Türkiye’nin yeni genel müdürü belli oldu.

Eylül 2013’ten bu yana GfK Türkiye’de genel müdür olarak görevini sürdüren Mete Uslukılınç Ağustos sonu itibariyle görevini Kıvanç Bilgeman’a devrediyor.  6 Ağustos’ta GfK ailesine katılan Kıvanç Bilgeman, ay boyunca Mete Uslukılınç ile beraber çalışarak görevi devralacak. Türkiye ve İsrail’den sorumlu Ticarî Direktör olarak çalışmaya başlayacak olan Bilgeman, Türkiye’de aynı zamanda Genel Müdür sorumluluğunu da üstlenerek GfK Gelişen Pazarlar bölge yönetimine raporlayacak.

Alman Lisesi’nden mezun olduktan sonra lisans derecesini Boğaziçi Üniversitesi Matematik Bölümü’nde tamamlayan Bilgeman kariyerine 1996 yılında Zet Nielsen’da başladı ve pazarlama departmanında çeşitli görevler üstlendi. 2001 yılında Nielsen’den ayrılarak KMG Şirketler Grubu’nun kurucuları ve ortakları arasında yer aldı. Bu grubun 2007 yılında Ipsos tarafından satın alınmasının ardından Bilgeman, koordinatör, genel müdür ve son olarak da Ipsos Türkiye Başkan Yardımcılığı görevlerinde bulundu.

Marka Okulu’nda ders veriyor

Bilgeman perakende, hane ve tüketici panelleri, geniş örneklemli araştırmalar, teknoloji araştırmaları, medya ölçümlemeleri ve verilerden tüketici içgörüsü çıkarma konularında uzmandır. Veri üretim ve ağırlıklandırma sistemleri, ileri analizler ve modellemeler özel ilgi alanı içinde yer alıyor.

Bilgeman profesyonel kariyerinin yanı sıra İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu Tüketici Davranışları yüksek lisans dersinde sözleşmeli öğretim görevlisi olarak çalışıyor ve gençlerin eğitimine katkıda bulunuyor.

Kıvanç Bilgeman’dan önce GfK Türkiye ve İsrail’i yöneten Mete Uslukılınç, Eylül’den itibaren Dyson Türkiye Genel Müdürü olarak kariyerine devam edecek.