Skip to main content

Financial Times, aboneleri için ilk üretken yapay zekâ özelliğini tanıttı.

Financial Times (FT), FT Professional abonelerine yönelik ilk üretken yapay zekâ aracını piyasaya sürdü. Son yirmi yılda Financial Times’da yayımlanmış içerikler üzerinde eğitilen ve beta sürümünde bulunan araç, abonelerinin sorduğu soruları yanıtlayabiliyor. Tabii burada yanıtlar, Financial Times’ta yayımlanan içeriklerden oluşuyor.

FT’nin ürün müdürü Lindsey Jayne, konuya ilişkin değerlendirmesinde “FT, internetin gelişinden mobil devrime ve şimdi de yapay zekâya kadar teknolojideki devrimleri benimseme konusunda güçlü bir geçmişe sahip. Dünyanın en güvenilir medya markalarından biri olarak, hedef kitlemize yeni yollarla değer katmak amacıyla yapay zekâyla dikkatli bir şekilde etkileşim kurma konusunda benzersiz bir konumdayız” dedi.

FT Professional Genel Müdürü Nick Fallon ise bu yeni özelliğin, abonelerin arama sonuçları yerine yanıtlar alarak hızlı bir şekilde stratejik ve ticari kararlar almalarına yardımcı olacağını belirtti.

The Verge’ün haberine göre Ask FT adlı araç Anthropic tarafından geliştirilen büyük dil modeli Claude tarafından destekleniyor ve şu anda belirli sayıda FT Professional abonesinin kullanımına açık.

Kaynak: Financial Times launches first generative AI tool for subscribers – Financial Times