Reklam ve pazarlama sektöründeki gelişmelerin değerlendirildiği Felis Ödülleri, “Felis’i Gözüne mi Kestirdin?” sloganıyla 15. senesini kutluyor. 16 Eylül’e kadar başvuruların kabul edileceği Felis Ödülleri’nde tüm bölümler, ajansların yanı sıra reklamverenlerin de başvurusuna açıldı.
16 ana bölümde sektördeki tüm disiplinlerden paydaşların başvurularını bekleyen Felis’te bu yıl reklamveren şirketler, tüm bölümlere başvurabilecek.
Yaratıcılık ve etkililik kriterlerinin ön plana çıktığı; Açıkhava, Basın, Dijital, Entegre Kampanyalar, Film, Medya, Mobil, Radyo ve Sağlık İletişimi bölümleri bu sene de güncellemelerle ajans dünyasındaki katılımcılarını bekliyor. Ayrıca reklamverenlerin de başvuru yapabileceği Dönüştüren Pazarlama Etkisi, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Markalı İçerik ve Eğlence, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ve Veri Kullanımı bölümleri de yeniden şekillenerek başvuruları kabul ediyor.
Felis Ödülleri’ne dair tüm yeniliklere buradan ulaşabilir, felisodulleri.com üzerinden başvurularınızı gerçekleştirebilirsiniz.
Yorumlar