Skip to main content

Pazarlama iletişimi ekosisteminde fark yaratan fikirlerin ve çalışmaların ödüllendirildiği 15. Felis Ödülleri’ne başvurular 16 Eylül’e kadar devam ediyor.

Reklam ve pazarlama sektöründeki gelişmelerin değerlendirildiği Felis Ödülleri, “Felis’i Gözüne mi Kestirdin?” sloganıyla 15. senesini kutluyor. 16 Eylül’e kadar başvuruların kabul edileceği Felis Ödülleri bu sene de yaratıcı dünyaya katkı sağlamaya devam ediyor.

Yaratıcılık ve etkililik kriterlerinin ön plana çıktığı; Açıkhava, Basın, Dijital, Entegre Kampanyalar, Film, Medya, Mobil, Radyo ve Sağlık İletişimi bölümleri bu sene de güncellemelerle ajans dünyasındaki katılımcılarını bekliyor. Ayrıca reklamverenlerin de başvuru yapabileceği Dönüştüren Pazarlama Etkisi, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Markalı İçerik ve Eğlence, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ve Veri Kullanımı bölümleri de yeniden şekillenerek başvuruları kabul ediyor.

15 ana bölümde sektördeki tüm disiplinlerden paydaşların başvurularını bekleyen Felis Ödülleri’nde bu yıl 15 Eylül 2019 – 16 Eylül 2020 dönemi içinde yayınlanmış / uygulanmış özgün çalışmalar yarışabilecek. Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü ise son 3 yıl içinde yapılan çalışmaların başvurularını alacak.

Ödül takviminin yanı sıra kategorilere ilişkin tüm detaylara ulaşabileceğiniz kitapçığı buradan indirebilir;  felisodulleri.com üzerinden başvurularınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Ödüllerin bu yılki dikkat çeken yenilikleri şöyle:

  • Gelen geribildirimler değerlendirilerek tüm bölümler güncellendi.
  • Dijital Bölüm’e Internet Filmleri kategorileri eklendi.
  • Radyo Bölümü’ne “Podcast” kategorisi eklendi.
  • Sağlık İletişimi Bölümü’ne “İç İletişim Çalışması” kategorisi eklendi.
  • Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü’nün değerlendirme kriterleri güncellendi.
  • Veri Kullanımı Bölümü, “etkili” ve “yaratıcı” olmak üzere iki kırılıma ayrılarak güncellendi.
  • Sivil Toplum Kuruluşları için yapılan projelere, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü dışında Büyük Ödül verilmemesi şartı eklendi.
  • Tek bir proje ya da kampanya farketmeksizin her bir proje başvurusunda yüklenmesi gereken dosya sayısı 6 adet (4 jpeg ya da ses dosyası, 2 video) olarak sabitlendi.
  • Yılın ajansı ödülleri; Yılın Medya Ajansı, Yılın Yaratıcı Ajansı, Yılın Bağımsız Ajansı, Yılın Prodüksiyon Ajansı ve Yılın PR Ajansı olarak belirlendi. Ayrıca en başarılı performansa sahip olan reklamveren de, Yılın Reklamvereni ödülüne sahip olacak.
  • Her sene Felis’te ödüllendirilen Felis reklamvereni ödülünün yanı sıra bu sene ilk kez en başarılı sonuçlar alan “Yılın Markası” da ödüllendirilecek.
  • 16 bölümde başvurulara açık olan organizasyonda bu yıl reklamveren şirketler, daha önce kendileri adına yarışmaya kapalı olan tüm bölümlere başvurabilecek.