sherpa

Sherpa, şirketlerin dijital varlıklarını analiz edecek

Sherpa, şirketlerin dijital varlıklarını analiz edecek

TEKNOLOJİ | 23.09.2020 - 10:28

Sherpa UX Audit, şirketlerin dijital varlıklarını daha karlı hale getirmeleri için deneyimin aksayan tüm noktalarını uçtan uca tespit edecek.

Insurtech’lerin UX stratejileri için 6 kritik adım

Insurtech’lerin UX stratejileri için 6 kritik adım

TEKNOLOJİ | 11.02.2020 - 14:52

Sherpa, Insurtech’lerin UX iyileştirmelerine ışık tutmak için strateji belirlemede dikkat edilmesi gereken 6 kritik adım açıkladı.

Sherpa'dan yeni danışmanlık hizmeti: UX Strategy Call

Sherpa’dan yeni danışmanlık hizmeti: UX Strategy Call

İŞ DÜNYASI | 15.11.2019 - 14:16

Sherpa, yeni danışmanlık hizmeti UX Strategy Call’u tanıttı.

Her 2 alışverişin 1’i marketten 1’i online’dan

Mesai sonrası internet alışverişleri tavan yapıyor [Rapor]

ARAŞTIRMA | 12.07.2019 - 11:11

Sherpa tarafından yapılan araştırmaya göre katılımcılar, çoğunlukla 20:00-23:00 saatleri arasında internet alışverişi yapıyorlar.

SHERPA yönetim deneyimini yeniden tasarlıyor

SHERPA yönetim deneyimini yeniden tasarlıyor

İŞ DÜNYASI | 03.05.2019 - 16:01

SHERPA, yeni yönetim takımı SHERPA Cockpit ile dünyanın en etkili 10 deneyim tasarım stüdyosu arasına girmek istiyor.

“Türkiye Kullanıcı Deneyimi (UX) Pazarı Araştırması 2018”rakamları açıklandı

“Türkiye Kullanıcı Deneyimi (UX) Pazarı Araştırması 2018”rakamları açıklandı

REKLAM & PAZARLAMA | 22.11.2018 - 14:09

SHERPA,“Türkiye Kullanıcı Deneyimi (UX) Pazarı Araştırması”nın 2018 yılına dair rakamlarını açıkladı.

sherpa ingiltere

SHERPA Avrupa’ya açılıyor

İŞ DÜNYASI | 05.01.2018 - 14:13

SHERPA, İstanbul’dan sonra ikinci ofisini, Londra WeWork Mansion House’da açtı.

Alan alıyor...

Alan alıyor…

TASARIM | 16.11.2017 - 10:09

Her geçen gün yeni bir “Filanca dijital tasarım / deneyim tasarımı stüdyosu satıldı.” haberi alır olduk. Ürün ve servis deneyimine odaklı tasarım hizmetleri üreten stüdyolar neden bu kadar kıymete bindi, hiç düşündünüz mü?

Kullanıcı deneyiminde raporlama ve analitik

Kullanıcı deneyiminde raporlama ve analitik

TEKNOLOJİ | 13.09.2017 - 17:25

“Analitik” kavramını, “İşinizin performansını daha iyi anlamak ve başarılı hale getirebilmek için veriyi ve veri setlerinden oluşan raporları inceleyerek içgörü çıkartabilme süreci” olarak kabul edersek, “İşinizin farklı bölümlerinin nasıl performans gösterdiklerini gözlemleyebilmek adına veriyi anlamlı ve bilgilendirici özetlere dökme süreci” olan “Raporlama”dan nasıl da açık ara farklı, bir iş zekâsı kavramı olduğunu basitçe özümseyebiliriz.

Sanal zekâ çıkınca UX bitecek mi?

Sanal zekâ çıkınca UX bitecek mi?

TEKNOLOJİ | 12.06.2017 - 10:34

İster inanın ister inanmayın, aşağıdaki diyalog, UX dünyasında da kurulmaya başlandı: “UX çok önemli!” diyorsunuz da sanal zekâ bizden daha zeki bir şey olacaksa, o vakit, UX design da yakın gelecekte sanal zekâlar tarafından tasarlanmayacak mı?

Telefon ekran boyutları nereye gidiyor?

Telefon ekran boyutları nereye gidiyor?

TEKNOLOJİ | 11.04.2017 - 16:00

Neden üreticiler bir anda ekran boyutlarını büyütmeye karar verip, durmaksızın ekran boyutları ve oranlarıyla oynamaya başladılar?

“Dijital dönüşüm” efsanelerine kapılmayın

“Dijital dönüşüm” efsanelerine kapılmayın

İŞ DÜNYASI | 15.03.2017 - 11:58

Dijital dönüşüm gereksinimlerini pazar payı, gelir ve kâr üçlüsü tetikler. Dijital dönüşüme girebilme ön şartlarına haiz olan bir kurum, dijital dönüşümün gerektirdiği yatırım maliyetinin fizibilitesini yaptığında “mümkün olanın, karlı olmadığını” görürse, dijital dönüşümü şartlar olgunlaşana kadar erteleyebilir.