Ray-ban

Meta’nın kullanıcılarına mağazalar ile ulaşmak istediği konuşuluyor

SOSYAL AĞLAR, SOSYAL MEDYA | 05.11.2021 - 15:18

Ürünlerin tanıtımının yanı sıra deneyimleri paylaşmak ve marka ile kullanıcılar arasında yakınlık hissinin oluşması amaçlanıyor.

Facebook’un akıllı gözlükleri Black Mirror tarzı endişelere sebebiyet verebilir

CİHAZLAR, GERÇEK ZAMAN, TEKNOLOJİ, UYGULAMA & YAZILIM | 22.10.2021 - 19:26

Facebook’un artırılmış gerçeklik konusunda yol almak istediği biliniyor. Ray-Ban ile yaptığı iş birliği sonrasında akıllı gözlükleri piyasaya süren şirketin mahremiyet ile ilgili endişeleri nasıl çözüme kavuşturacağı merak ediliyor.