post-corona

Harekete hasret kalan müşterinin psikolojisi

Harekete hasret kalan müşterinin psikolojisi

REKLAM & PAZARLAMA | 18.06.2020 - 14:34

Tony Robbins, ‘Başarının sırrı, hedefe yönelik harekete geçmektir.’ der. Alfred Adler ise ‘Sadece harekete güvenin; hayatta her şey hareketlerle gerçekleşir, sözlerle değil’ diye onu destekler. Gerçi, bu felsefeyi bulmak için kıtalar ötesine kadar uzanmamıza gerek yok; ‘Nerede hareket, orada bereket.’ diyen şahane bir atasözümüz var.

Ya mahremiyetini ya canını...

Ya mahremiyetini ya canını…  

TEKNOLOJİ | 17.06.2020 - 10:12

Gereğinden fazla bilgi toplayan, bunları merkezi bir otoritenin kontrolüne veren koronavirüs takip uygulamaları, “post-corona” döneminde bu verileri ne yapacak? Çünkü kim, nerede, kiminle, ne kadar zaman gibi sorular artık eğlenceli bir oyunun parçası değil.

4 adımda dijitalde post-corona iletişimine hazırlık

4 adımda dijitalde post-korona iletişimine hazırlık

REKLAM & PAZARLAMA | 18.05.2020 - 14:26

Dünya olarak koca bir belirsizliğin içindeyiz ve bir sonraki adımda işimizi, markamızı nasıl yöneteceğimizi karanlıkta el yordamıyla bulmaya çalışıyoruz. İşte bu yeni dönemle ilgili iletişim stratejiniz için size yararlı olabilecek ipuçları…