25 Nisan 2018
MMA Smarties ödül programı için başvurular başladı
Mobile Marketing Association (MMA) tarafından düzenlenen MMA The Smarties ödül programı için 2018 başvuru süreci…
06 Şubat 2018
Tüketicilere mobilde ulaşmak için pazarlama önerileri
FreakOut, B2C sektöründeki oyuncuların potansiyel müşterilerine mobil olarak ulaşmaları için yapması gerekenleri paylaştı.
18 Ağustos 2017
MMA Global Smarties Awards’a Türkiye’den altı aday
Mobil pazarlama dünyasının en büyük ödülü olan Smarties, 25 Eylül’de sahiplerini bulacak.
23 Mayıs 2017
Mobil trafiğin yüzde 70’i programatik üzerinden geliyor
2016'da Türkiye'de mobil pazarlama rakamlarını ve mobil reklamcılıkta programatiğin yerini, Nielsen Türkiye, Genel Müdür ve…
27 Ekim 2016
Mobil pazarlama liderleri İstanbul’da buluşuyor
Mobile Marketing Forum serisi 1 Kasım tarihinde İstanbul’da gerçekleştirilecek
06 Mayıs 2016
Domino’s Türkiye: “İnovasyon işimizin temelinde yatıyor”
Domino’s’un djitaldeki çalışmalarını ve mobil teknolojinin önemini Digital Age için değerlendiren Domino’s Pizza Türkiye Pazarlama…
12 Şubat 2016
Mobil uygulamalarda başarının yeni ölçütü: Retention
Çoğu mobil pazarlamacı, bir mobil uygulamanın başarısının en önemli ölçütünü download sayısı olarak görür. Artık…
02 Şubat 2016
Bullseye Worldwide Türkiye’de InMobi’nin ortağı oldu
Dijital reklam ajansı Bullseye, dünyanın önde gelen bağımsız mobil pazarlama platformlarından InMobi’nin Türkiye partneri oldu
22 Ocak 2016
Mobil pazarlamanın yeni ölçütü: Retention
Artık uygulama pazarlamasında download’dan daha önemli bir kriter var: Retention
21 Ocak 2016
2016 mobil ticaret trendleri
İşte, mobil dünyadaki yükselişle beraber ortaya çıkmış 2016’da beklenen mobil ticaret trendleri
10 Ocak 2014
Mobil pazarlamada 2013 gündemi
Mobil cihazların hayatın merkezine yerleşmesi sonucu pazarlama ve satış süreçlerimizde kaçınılmaz bir değişim gerçekleşti. Hızla…