Skip to main content

Mobil pazarlama dünyasının en büyük ödülü olan Smarties, 25 Eylül’de sahiplerini bulacak.

MMA Türkiye’den aldığımız bilgiye göre, MMA Global Smarties Awards’a Türkiye’den altı aday kısa listeye kaldı.Toplamda altı projenin yer aldığı Ürün/Hizmet Lansmanı kategorisinde Unilever Food Solutions’ın “UFS Güvenilir Eller” ve Yapı Kredi’nin “Yapı Kredi – Mobil Şube Lansmanı” projeleri kısa listeye girmeyi başarırken, Warner Bros ve Mediacom Türkiye’nin “Resident Evil: Son Bölüm” isimli projesi Mobil Oyunda Pazarlama kategorisinde, Peugeot ve OMD’nin “Airplane Mode Targeting” projesi Teknoloji kategorisinde, FIAT ve People Initiative’in “From Inside the Plot” projesiyse 360 Derece Video kategorisinde Türkiye’yi temsil edecek. Promosyon kategorisinde de  Nestlé / Nescafé, Mindshare ve MAXUS “Nescafé’yle Evini Cafeye Çevir” isimli işiyle Smarties için yarışacak.

Ödüller 25 Eylül’de sahiplerini bulacak

Mobil Pazarlama Birliği’nin (MMA) gerçekleştirdiği 2017 MMA Global Smarties Awards 25 Eylül’de New York’ta düzenlenecek ödül töreniyle sahiplerini bulacak. Ödüllerin ana kategorileri Pazarlama Stratejisi, Medya ve Teknoloji şeklinde belirlendi. Pazarlama Stratejisi altı alt kategori, Medya sekiz alt kategori ve Teknoloji’de ise sekiz alt kategoride kısa listeye giren işler yarışacak. Üç ana kategoride toplam 96 iş ödül için mücadele ederken, kategorilere göre kısa listeye kalan iş sayıları şu şekilde sıralandı: Pazarlama Stratejisi (28), Medya (37) ve Teknoloji (31).