Skip to main content

Yeni etkileşim yolları barındıran oyun ekosistemine dair yepyeni bir eğitim programı olan Gaming & Branding, bu sene dijitalin zirvesi Digital Age Tech Summit’te.

Bu sene, Digital Age Tech Summit kapsamında yepyeni bir eğitim programını hayata geçiyor: “Gaming & Branding”.

Bu eğitim programında markaların hızla entegre olduğu, yeni etkileşim yolları barındıran, piksellerin tutkuyla buluştuğu dinamik bir alan olan oyun ekosistemi ile markalar dünyasının kesiştiği noktalar, alanında uzman isimlerle ele alınacak.

Bu uzman isimler arasında; Joygame CEO’su Burak Günsev, Game-In-Turkey Kurucusu Ozan Aydemir, Ipsos Türkiye Sosyal Dinleme ve Analitik Hizmet Birimi Lideri Özlem Bulut Sönmez Yalçın, Ipsos Türkiye Müşteri Yönetimi Kıdemli Direktörü Arda Özkan, Google Türkiye, Finans, Otomotiv, Telekom ve FMCG Sektörlerinden Sorumlu Sektör Lideri Hilmi Aydın ve Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Dr. Çağla Gül Şenkardeş yer alıyor.

7 oturumdan oluşan Gaming & Branding’de; markaların oyun-içi reklam verirken izlemesi gereken stratejiler, oyuncunun satın alma eğilimleri, üretken yapay zekânın oyun tasarımına etkisi ve platformların gaming sektöründeki paydaşlarla nasıl işbirlikleri yaptığını tartışan, yenilikçi modeller ele alınacak.

Kimler katılabilir?

Markalar için etkileşimin yeni alanı oyun ekosistemini tüm detayları ile öğrenmek isteyenlerin bir araya geleceği Gaming & Branding’e;

  • Yeni kitlelere oyun dünyasına girerek ulaşmak isteyen profesyoneller
  • Oyun dünyasındaki tüketici davranışlarını öğrenmek isteyenler
  • Bir pazarlama aracı olarak “oyunu” merak edenler
  • Platformların markalar ve oyun dünyası için sunduğu yenilikleri bilmek isteyenler
  • Oyun dünyasındaki etkili pazarlama iletişimi vakalarını öğrenmek isteyenler
  • Markalarla işbirliği yapmak için doğru stratejiyi merak eden oyun dünyası profesyonelleri katılabilir.

Katılımın 50 kişiyle sınırlı olduğu Gaming & Branding’in detaylı programına buradan ulaşabilir, kayıt için ise buraya tıklayabilirsiniz.