Skip to main content

Dijitalin zirvesi Digital Age Tech Summit, “Yarının Zekâsı” temasıyla iş yaşamının geleceğini şekillendiren inovasyonların ve yeni teknolojilerin nabzını tutacak.

Bu yıl 16 Mayıs’ta Divan Kuruçeşme’de 17.’si düzenlenecek Digital Age Tech Summit; markaların, start-up’ların, girişimcilerin ve teknoloji meraklılarının odağındaki yenilikçi çözümleri uzman isimlerle masaya yatıracak.

Türkiye’nin en etkili teknoloji yazarlarından, gazeteci M. Serdar Kuzuloğlu’nun sunacağı, etkinlikte; yapay zekânın iletişim, üretim ve tüketici davranışlarındaki değişiklere etkisi ve taşıdığı potansiyel tüm hatlarıyla ele alınacak.

Bu senenin teması: Yarının zekâsı

Son zamanlarda sıkça tartışılan yapay zekâ çözümlerinin yaratabileceği yeni pazarlar, büyük dil modellerinin iş yaşamını nasıl değiştireceği, insan zekâsı ve yapay zekânın bir araya gelerek geleceği nasıl şekillendireceği, “Yarının Zekası” teması altında dünyanın farklı yerlerinden gelen uzmanlarla tartışılacak.

Makro teknolojik trendler mercek altında

Yeni teknolojilerin ve özellikle üretken yapay zekâ çözümlerinin geniş çapta yaratacağı etkiyi, dünyanın önde gelen teknoloji analistlerinden Benedict Evans detaylandıracak. Global markaların yapay zekâ hamlelerini, start-up’ların ve yatırımcıların 2024 ajandasını, tüketicilerin odak noktasındaki inovasyonları geniş bir perspektiften değerlendirecek olan Benedict Evans, 2024’ün makro teknolojik trendlerini Digital Age Tech Summit izleyicileri için analiz edecek.

Vaka analizleri üzerinden yenilikçi teknolojilerin gücünü keşfetmek

Veri yönetimi konusunda dünyanın önde gelen akademisyenlerinden biri olan, İngiltere’deki The Coding Institute’un kurucu üyelerinden Prof. Hüseyin Şeker ise, liderliğini yaptığı endüstriyel uygulamalar arasından öne çıkan vakalar üzerinden yeni teknolojilerin gücünü değerlendirecek ve çarpıcı vaka analizlerini Digital Age Tech Summit izleyicileriyle paylaşacak.

Yapay zekâ uygulamaları marka süreçlerini nasıl dönüştürecek?

Markaların yapay zekâ çözümleri ile birlikte hangi stratejileri izlemesi gerektiğine dair soruları; farklı sektör dikeylerinde global markalara danışmanlık veren, Accenture’ın Yapay Zekâ ve Data Direktörü Dr. Dimitris Vlitas ele alacak. Kâr-zarar optimizasyonundan performans değişimine kadar yapay zekâ temelli bir dönüşümü markaların hangi stratejiler üzerine kurması gerektiğini başarılı örneklerle inceleyecek.

Tasarım ve yaratıcılığın geleceği

Digital Age Tech Summit’in odağında olacak konulardan biri de, üretken yapay zekânın tasarım sürecine etkisi. Yaratıcılığın ve özgünlüğün sıkça gündemde olduğu bu dönemde, yeni teknolojilerin tasarım süreçlerini nasıl etkilediğini Zaha Hadid Architects’in direktörü mimar ve bilgisayar bilimci Cristiano Ceccato ve Seul Yapay Zekâ Müzesi’nin mimarı Melike Altınışık tartışacak.

Yepyeni bir eğitim programı: Gaming & Branding

Markaların hızla entegre olduğu, yeni etkileşim yolları barındıran oyun ekosistemine dair yeni eğitim programı Gaming & Branding de bu sene dijitalin zirvesindeki önemli yeniliklerden biri olarak öne çıkıyor. Markaların oyun-içi reklam verirken izlemesi gereken stratejiler, üretken yapay zekânın oyun tasarımına etkisi ve platformların oyun sektöründeki paydaşlarla nasıl işbirliği kurabilecekleri bu eğitim programının önemli başlıkları arasında yer alıyor.

Digital Age Tech Summit’e katılmak ve etkinlik hakkında detaylı bilgi almak için; digitalagesummit.com adresini ziyaret edebilirsiniz.