Skip to main content

Chippin, üye sayısını 5 milyon kişiye, aylık cirosunu beş katına çıkardı. Aktif müşteri adedini ise 10 kat büyüttü.

Sadakat ve ödeme programı uygulaması Chippin, yenilediği arayüzü ve altyapısıyla büyümesini sürdürüyor. Tekstilden ev gereçlerine, akaryakıttan yeme içme ve markete kadar farklı sektörlerden marka iş birliklerine yenilerini katan Chippin, son çeyrekte mobil uygulama indirme sayısını 2.4 milyona ulaştırdı. Bir Koç Topluluğu şirketi olan Chippin, üye sayısını 5 milyon kişiye, aylık cirosunu beş katına çıkardı. Aktif müşteri adedini ise 10 kat büyüttü.

Farklı sadakat ve ödeme sistemlerini ortak bir platformda birleştiren Chippin, uygulamaya giriş adedini aylık bazda yüzde 233 oranında artırdı.

Chippin CEO’su Sabri İnci, “Perakende sektörü akıllı, güvenli ve kesintisiz işleyen Chippin ile geniş bir müşteri kitlesine erişebiliyor, daha etkili bir şekilde pazarlama yapabiliyor, müşteri etkileşimini artırabiliyor. Perakendecileri rekabetçi piyasada daha yenilikçi ve müşteri odaklı bir konuma taşıyarak, iş hacminin artmasına katkı sağlıyoruz. Diğer taraftan çok kuvvetli olan yapay zek kasımız sayesinde markalar, tüketici davranışlarını ve harcamalarını tahmin ederek buna göre farklı aksiyonlar geliştirebiliyor” dedi.

Halihazırda 300’ün üzerinde marka işbirliği bulunan Chippin’in marka ailesine yakın zamanda alanında lider markalar katılmaya devam edecek.

Chippin, yakın zamanda ödeme yöntemlerine eklenen alışveriş kredisi seçeneği ile tüketiciye kredi kartı ve banka kartı dışında da alternatif sunuyor. Böylelikle tüketiciler için bankaların alışveriş çözümlerine eriştiği bir platform görevi de görecek.

Sabri İnci’nin aktardıklarına göre, Chippin 10 milyonun üzerinde kullanıcıya ulaşmayı hedefliyor. İnci, “Bilinçli tüketim çağında yaşıyoruz ve artık sadakat programı kullanmak bir seçim değil, stratejik bir zorunluluk. Haziran ayında yaptığımız relansmanın ardından iş hacmimiz büyük bir artış gösterdi ve bir ayda 500 bin yeni müşteri kazandık. 165 kişilik ekibimiz ve her geçen gün artan paydaşlarımızla ulaştığımız bu başarıyı sürdürülebilir hale getirmeyi hedefliyoruz. 10 milyonun üzerinde kullanıcıya ulaşmak ve tüketicinin hayatına dokunan tüm markalarla iş birliği yapmak istiyoruz” diye konuştu.