Skip to main content

Apsiyon, site yöneticileri ve sakinleri için yapay zekâ destekli dijital asistanlar geliştirdi.

Bulut tabanlı site yönetim platformu Apsiyon, site yöneticileri ve sakinlerine yönelik yapay zeka destekli dijital asistanlar geliştirdi. ADA ve ASYA adlı dijital asistanlar, yöneticilerin idari konuları kolaylıkla yürütmelerine yardımcı olurken, site sakinlerinin de yönetime dair bilgi almasını sağlıyor.

Apsiyon’un Kurucu Ortağı ve CPO’su Erkan Doğan

Apsiyon’un Kurucu Ortağı ve CPO’su Erkan Doğan

Apsiyon’un Kurucu Ortağı ve CPO’su Erkan Doğan, dijital asistanlarıyla tüm kullanıcılarına çok yönlü deneyim sunmayı hedeflediklerini, yöneticilere zaman kazandırırken sakinlerin de bilgiye en kolay ve en hızlı şekilde ulaşmasını istediklerini belirtti.

Doğan’ın yapay zekâ destekli asistanları hakkında verdiği bilgilere göre; ASYA, site yöneticilerinin yaşam alanlarıyla ilgili kanunlar, yönetmelikler ve uygulamalar hakkındaki sorularını anında yanıtlıyor. Bunlar arasında kat mülkiyeti, gayrimenkul, ticaret, tebligat konularındaki kanunlar yer alırken; iş sağlığı ve güvenliği, muhasebe gibi hususlar da bulunuyor. Dijital asistan, kentsel dönüşüm, yönetici istifası, bina enerji yöneticiliği ve tapu yöneticiliği gibi alanlarda da bilgi veriyor. ADA ise site sakinlerinin borçlarını öğrenmek istediğinde kolayca bilgi almalarını, aidat ve faturalarını kart ile ödemek için bağlantıya ulaşmalarını sağlıyor. Sakinler ayrıca, apartman veya sitelerine dair tüm sorularına cevap alabiliyor, site yönetimine iş talebi açabiliyor, yönetimden talep ettiği işlerin listesine ulaşabiliyor ve tüm taleplerini sorgulayabiliyor.

Tüm dillerde 7/24 yardım

Doğan, dijital asistanlarının ortak özelliklerine ilişkin “Her iki asistanımız da kullanıcılara bir mesaj kadar yakın. Asistanlarımızla mesajlaşma uygulaması üzerinden iletişim kurmak mümkün. Kullanıcıların yazılı veya sözlü olarak ilettikleri soruları yanıtlayan asistanlarımızdan tüm dillerde, 7/24 yardım alınabiliyor” dedi.

2012’den bu yana site, apartman, rezidans, iş merkezi gibi toplu yaşam alanlarında ihtiyaç duyulabilecek tüm süreçler için kapsamlı çözümler sunduklarını belirten Doğan, “Bugün 3.5 milyonun üzerinde kullanıcımız var. Bu sayıyı gelecek dönemde yükseltmeyi hedeflerken kullanıcılarımızın yaşamını kolaylaştıracak ürünler geliştirmeyi sürdüreceğiz. Bu doğrultuda ürettiğimiz dijital asistanlarımızın da ülkemize, sektörümüze ve tüm kullanıcılarımıza hayırlı olmasını dilerim” diye konuştu.