PayPal’ın iş ortakları ve sektör oyuncuları ile bir araya geldiği ‘Dijital Ürünler’ etkinliğinde PayPal dijital ürünler için çözümlerini paylaşırken, gündemdeki konular ve yenilikler konuşuldu
Online ve mobil alışverişte ödeme çözümleri sunan PayPal, geliştirdiği dijital ürünleri anlatmak ve iş ortaklarını sektörün önemli isimleri ile bir araya getirmek için ilk ‘Dijital Ürünler Etkinliği’ni gerçekleştirdi. PayPal Dijital Ürünler Kıdemli Direktörü Rogier De Boer tüm dünyada 190 ülkede 123 milyon aktif kullanıcısına 25 farklı para biriminde ödeme seçeneği sunan PayPal’ın toplam mobil ödeme hacminin geçen yıl yüzde 250 arttığını belirtti. De Boer müşterilerin artık dijital içeriğe mobil telefon, tablet, PC gibi birçok cihazdan erişme eğiliminde olduğunu ifade etti ve satıcıların bu farklı platformlarda kolay, güvenli ve hızlı ödeme seçenekleri sunmasının önemini vurguladı.
PayPal’ın dijital ürünler için ödeme çözümü PC, tablet, mobil telefon ve hatta oyun konsolları gibi farklı platformlarda kullanıcıların ilgili sayfadan ayrılmadan ya da oyundan çıkmak zorunda kalmadan ödeme yapmasını sağlıyor. Bu çözüm ile aynı zamanda PayPal’ın yanı sıra diğer ödeme sistemleri de kullanılabiliyor.
PayPal’ın çözümleri
Mobil operatör üzerinden kredi kartı kullanmadan ödeme yapılmasını sağlayan ‘Carrier Payments’ ve satıcının web sayfası üzerinden birkaç adımda ödeme almasını sağlayarak müşteri ziyaretinin satışa dönme oranını artıran ‘Express Checkout’ olmak üzere iki yol sunuluyor.
‘Carrier Payments’ ile satıcılar çok daha geniş bir müşteri kitlesine erişebilirken kullanıcılar sadece bir telefon numarası ve pin ile kolayca ve güvenli bir biçimde ödeme yapabiliyor.
‘Express Checkout’ ürünü ise mobil kullanım için de optimize edilmiş olduğundan kullanıcılar cep telefonları üzerinden kolayca ve hızla ödeme yapabiliyor.
Yorumlar