Skip to main content

Coronavirus kriziyle popüler hale gelen video konferans uygulaması Zoom’un ikinci çeyrekte gelirleri büyük oranda arttı, kârı da iki katına çıktı.

Popüler video konferans platformu Zoom, bugün yaptığı açıklamayla 31 Temmuz 2020 tarihinde sona eren mali çeyreğin sonuçlarını paylaştı. Covid-19 salgınıyla çoğu iş yerinin evden çalışma sistemine geçmesiyle video konferans uygulaması Zoom bireyler arasındaki popüler uygulamalardan oldu.

Paylaşılan bilgilere göre şirketin üç aylık dönemdeki gelirleri yüzde 355 sıçrayarak 663.5 milyon dolara çıktı. Gelirlere son 12 ayda 100 bin dolardan fazla katkı sağlayan müşteri sayısının ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 112 arttığı kaydedildi. Kullanıcı sayısı da geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 458 oranında arttı.

Zoom Kurucusu ve CEO’su Eric S. Yuan, “Kurumların yaklaşımı kritik iş sürekliliği sağlamaktan, Zoom’un video öncelikli platformu ile her yerde çalışabilecekleri, öğrenebilecekleri ve bağlantı kurabilecekleri bir geleceğe doğru evriliyor. Zoom olarak, farklı konumlarda, cihazlarda ve kullanım durumlarındaki müşterilerimize dünya standartlarında, kesintisiz ve güvenli iletişim deneyimi sunuyoruz. Dünyanın dört bir yanındaki insanları birbirine bağlama işini güçlü bir şekilde icra edebilme kabiliyetimiz, ikinci çeyrekte gelirlerimizin yüzde 355 büyümesini ve 2021 yılı için gelir hedefimizin 2,37 milyar dolardan 2,39 milyar dolara çıkartarak, geçen yıla göre yüzde 284 artırmamızı sağladı” şeklinde konuştu.