Skip to main content

Zomato, geçtiğimiz Kasım ayında girdiği online rezervasyon ve masa yönetimi alanında kısa sürede büyük bir ivme yakaladı

23 Ülkede aktif olarak kullanılan restoran keşif rehberi Zomato, geçtiğimiz Kasım ayında girdiği online rezervasyon ve masa yönetimi alanında kısa sürede büyük bir ivme yakaladı. Kullanıcılarına uygulama üzerinden atacakları 3 kolay adımla rezervasyon yapma ve geçmişte yaptığı rezervasyonu iptal etme imkanı sunan Zomato, takvim entegrasyonuyla da kullanıcılara rezervasyonların yaklaştığının hatırlatmasını yapıyor.

Şu anda dünyada 21 şehirde 500’den fazla işletmede aktif hale getirilen Zomato Defter uygulamasını kullanan markalar arasında; JW Marriott – Dubai, Ajman, Hard Rock Cafe İstanbul, The Hilton İstanbul, İstanbul Conrad, Universal Studios – ABD ve Le Meridien gibi devler de yer alıyor.

Restoran yöneticilerinin, işletmelerinin kapasite ve kaynak kullanımlarını en üst seviyeye çıkarmasına yardımcı olan Zomato Defter; restoranda bulunan müşteri sayısından, müşterilerin masa bekleme süresine kadar birçok bilgiyi de tablolar halinde işletmelere göstererek tüm kaynakların doğru kullanılmasını sağlıyor.