Skip to main content

Yandex Navigasyon, CarrefourSA ve GroupM dijital reklamcılıkta yeni bir iletişim modeline imza attı.

Yandex Navigasyon, yeni bir iletişim modelinde birlikte çalıştığı CarrefourSA ve GroupM ile yeni bir projeye imza attı. Yandex Navigasyon’un yeni reklam modeli Ads on Route’u kullanan CarrefourSA, bu model ile hedefine ulaştı.

Yandex Navigasyon’un yeni çıkardığı “Ads on Route” adlı reklam modeli aracılığıyla lokasyon bazlı özelliklerden faydalanan CarrefourSA, kullanıcılara farklı bir kanaldan ulaşma fırsatı buldu.“Ads on Route” modelinde, kullanıcılar herhangi bir noktaya rota oluşturduğunda; yol üstünde 5 dakika uzaklıkta CarrefourSA mağazası bulunuyorsa, kullanıcı rotasını başlatmadan önce “CarrefourSA’ya uğra” seçeneğini işaretleyerek yeni rotasını oluşturabildi. Bu seçeneği işaretleyen kullanıcıların rotası CarrefourSA mağazasına uğrayacak şekilde düzenlendi. Arabalarıyla işten dönen ya da hafta sonu dışarı çıkan kullanıcılara alışveriş ihtiyacını hatırlatan bu yeni reklam modeli ile Yandex Navigasyon, CarrefourSA ve GroupM işbirliğinde gerçekleşti. Ads on Route reklam modelini kullanan CarrefourSA, farkındalığını artırarak marketlerine oluşturulan rota sayısında artış elde etti. Yandex Navigasyon üzerinde CarrefourSA logosu 5.547.488 defa görüntülendi. Kullanıcılar “CarrefourSA’ya uğra” butonunu 104.665 kez seçerken, 12.708 kere de rota oluşturdu.