Skip to main content

Vodafone, kadının güçlendirilmesine yönelik tüm çalışmalarının iletişimini “Bir gün değil her gün Önce Kadın” başlığı altında tek çatıda topladı

Türkiye Vodafone Vakfı çatısı altında hayata geçirdiği sosyal yatırımlarla teknolojiyi ve Dijital Dönüşüm’ü kadınların güçlendirilmesi için kullanan Vodafone, “bir gün değil her gün Önce Kadın” diyerek çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor. “Gelir fırsatları”, “bilgiye erişim” ve “iletişim” başlıkları altında kadınlara yönelik tüm ihtiyaçları tek pakette toplayan, Türkiye’nin ilk sosyal iş modeli Önce Kadın Programı ile bugüne kadar 624 bin kadının ekonomik ve sosyal hayata aktif katılımına destek olan Vodafone, kadın ile ilgili tüm iletişim projelerini de “Bir gün değil her gün Önce Kadın” başlığı altında tek bir iletişim çatısı altında bir araya getirdi. Bu sayede Vodafone, cinsiyet eşitliği konusunu 365 gün iletişime taşıyarak, kadınların ekonomik ve sosyal hayata tam katılımı konusunda daha fazla kişiyi bilinçlendirmeyi amaçlıyor. Vodafone, bunun ilk adımını da 9 Mart’ta sosyal medyada başlattığı #1GünDeğilHerGün hareketi ile attı.

Türkiye Vodafone Vakfı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Gizem Keçeci, şunları söyledi:

” Türkiye Vodafone Vakfı çatısı altında oluşturduğumuz ve bugüne kadar 624 bin kadına ulaşan ‘Vodafone Önce Kadın’ programımız kapsamında sosyal sorumluluk projeleri hayata geçiriyoruz. Bu projelerle bir yandan kadınları bilgilendiriyor, kendilerini güvende hissetmelerini sağlıyor, bir yandan da girişimci ruhlarını harekete geçirerek kendi işlerini kurmaları, kendi ayakları üzerinde durmaları ve ailelerine destek olmaları için onları güçlendiriyoruz. Biz bir gün değil her gün, bir konuda değil her konuda kadını destekliyoruz. Bu bilinci de ‘Bir gün değil her gün Önce Kadın’ iletişimimizle Türkiye’de daha geniş kitlelere yaymak istiyoruz. Bu iletişim çalışmamız ile her gün kadın konusunu gündeme getirerek, cinsiyet eşitliği konusunda daha fazla kişiyi bilinçlendirmeyi amaçlıyoruz.”