Skip to main content

Twitter, Facebook’un gerisinde kalmasının nedenlerine ilişkin; ulaşılan gelir, aylık aktif kullanıcı sayısı gibi kriterler gösteriliyor.

Facebook’un geçtiğimiz yılın Mayıs ayında halka arzının ardından Twitter’ın halka arz başvurusu teknoloji dünyasında uzun zamandır bekleniyordu.

Mashable’da yer alan habere göre; Twitter, Facebook’un ulaştığı etki seviyesine erişememiş konumda.

Araştırma firması Statista’nın hazırladığı posterde; Twitter’ın Facebook’un ulaştığı seviyeyi yakalayamamasının sekiz nedenine yer verildi.

Bu yıl, Facebook’un geliri 5,3 milyara ulaşırken; Twitter ise 422 milyon dolar gelir elde etti. Aylık aktif kullanıcıya sayısında Facebook 1,2 milyarı görürken, Twitter ise 232 milyonu geçiyor.

Global alanda yapılan tahminlere göre; mobil reklamcılıkta Facebook yüzde 15,8’lik pazar payına sahip olurken, Twitter yüzde 1,9’luk dilimde yer aldı.