Facebook’un geçtiğimiz yılın Mayıs ayında halka arzının ardından Twitter’ın halka arz başvurusu teknoloji dünyasında uzun zamandır bekleniyordu.
Mashable’da yer alan habere göre; Twitter, Facebook’un ulaştığı etki seviyesine erişememiş konumda.
Araştırma firması Statista’nın hazırladığı posterde; Twitter’ın Facebook’un ulaştığı seviyeyi yakalayamamasının sekiz nedenine yer verildi.
Bu yıl, Facebook’un geliri 5,3 milyara ulaşırken; Twitter ise 422 milyon dolar gelir elde etti. Aylık aktif kullanıcıya sayısında Facebook 1,2 milyarı görürken, Twitter ise 232 milyonu geçiyor.
Global alanda yapılan tahminlere göre; mobil reklamcılıkta Facebook yüzde 15,8’lik pazar payına sahip olurken, Twitter yüzde 1,9’luk dilimde yer aldı.
Yorumlar