Twitter şirketi düzenlediği ‘Hack Week’ haftası ile çalışanlarına kendi istedikleri proje ve fikirler üzerinde çalışmalarına müsaade ediyor. Google ve Facebook gibi şirketlerin de kullandıkları bu uygulama ile şirketler çalışanların yaratıcı yönlerini dışavurmaları ve kendi projelerini geliştirmeleri için fırsat sağlamış oluyor.
Stratejik yönden ele alındığında çalışan memnuniyetini arttıran bu yaklaşım aynı zamanda üretilen projeler ile faydalı ürünlerinden ortaya çıkmasına yol açabiliyor.
Geçen hafta düzenlenen ‘Hack Week’ sonunda Twitter, hazırladıkları komik bir işe alım video’su ile reklamını yaparken kullandığı klişe cümleler ve kötü prodüksiyon ile diğer teknoloji şirketlerine misilleme yaptı.
Sizce tanıtım olarak mizah kullanımı bir şirketin imajını nasıl etkileyebilir?
Yorumlar