Skip to main content

Turkcell’in kapsama gücünü, mesafeler yerine duygular üzerinden anlattığı yeni reklam filmi yayına girdi.

Turkcell, kapsama gücünü duygular üzerinden anlattığı bir reklam kampanyası hazırladı. “Bir ihtimal” adını taşıyan reklam filmi, Turkcell’in kapsama gücünü zorlu coğrafyalar yerine duygular aracılığıyla işliyor. Filmde, her insanın farklı noktalarda birçok farklı ihtimal üzerine yaşadığı ve bu ihtimaller için çalışmanın Turkcell’in asıl meselesi olduğunun da altı çiziliyor.

TBWA/İstanbul imzalı reklam filminin yönetmenliğini Fatih Kızılgök’ün üstlendiği film için müzisyen Emre Irmak, kampanya ile aynı adı taşıyan bir şarkı besteledi.

KÜNYE

Reklamveren: Turkcell

Reklamveren Ekibi: Ahmet Yaman, Sinem Hekimoğlu, Yeliz Soylu, Ebru Topçuoğlu

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

Yaratıcı Ekip: Eser Yazıcı, Serdar Güngör, Selin Pervan, Cantekin Güngör, Melih Oğuz, Olga Müstecaplıoğlu, Mesut Yüksel, Cem Yolal, Harun Sevinç

Marka Ekibi: Ömer Üstündağ, Müge Bozkurt, Ezgi Sezar, Seçil Eda Karbo

CSO: Toygun Yılmazer

Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik

Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Can Değerli

Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, Volkan Alkan, Zeynep Hacıalioğlu

Prodüksiyon Şirketi: Norr Film

Yönetmen: Fatih Kızılgök

Müzik: Jingle Jackson