Skip to main content

Turkcell’in dijital kanalları üzerinden yapılan satışlarında bir önceki yılın aynı dönemine göre 15 kat artış yaşandı.

Dünyanın mücadele ettiği corona virüs döneminde; değişen sosyal alışkanlıklar, evde geçirilen sürenin artması tüketicileri dijital mecralara ve sürekli içerik izlemeye ve üretmeye teşvik ediyor. Turkcell‘in paylaştığı bilgiye göre, Turkcell.com.tr ve Dijital Operatör uygulaması üzerinden yapılan akıllı cihaz satışlarında bir önceki yılın aynı dönemine göre 15 kat artış yaşandı. Böylece geçen yılın 12 aylık toplamında gerçekleşen satış hacmine, 2020’nin ilk 3 ayında ulaşılmış oldu. Aynı dönemde dijital kanallardan yapılan Superonline Fiber ve Superbox başvurularında ise bir önceki döneme göre 11 kat artış söz konusu.

2020 Nisan ayında dijital kanalların ziyaretçi sayısı 43,6 milyona ulaşırken, online satışlar bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 342 arttı.

Evde geçirilen sürenin artması, uzaktan eğitim ve çalışma süreçlerine geçişle birlikte bilgisayar satışları da bir önceki döneme göre ciroda 5 kat yükseldi. Turkcell dijital kanallar üzerinden yeni nesil teknoloji ürünlerinin satışları yüzde 92 artış gösterdi. Bu dönemde en çok tercih edilen teknolojik ürünler sırasıyla Bluetooth kulaklıklar, bilgisayar ve tabletler ile daha çok oyuncuların tercih ettikleri gamer ürünleri ve elbette cep telefonları oldu.

Turkcell.com.tr ve Dijital Operatör uygulamalarının Turkcell’in en büyük teknoloji mağazası olduğunu dile getiren Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, bugün toplam cihaz satışlarının yaklaşık yüzde 10’u, ön ödemeli hat kullanan müşterileri arasında toplam TL yüklemelerinin ise yüzde 15’inin dijital kanallar üzerinden gerçekleştiğini belirtti.