Skip to main content

Turkcell, mesajlaşma platformu BİP’i dünyaya yaymak için küresel iletişim kampanyası başlattı.

Kullanıcı sayısını küresel oranda yüzde 70 artıran Turkcell‘in iletişim platformu BiP, pazar liderliği hedefiyle yeni bir iletişim kampanyasına start veriyor. Kampanya kapsamında, hazırlanan BİP’in ilk adresi, en yakın rakibinin çıktığı ülke olan Amerika Birleşik Devletleri. İçinde İngiltere, Almanya, Fransa ve Rusya’nın da bulunduğu birçok Avrupa ülkesinde de kampanyaya başlayan uygulamanın öncelikli hedefi, yurtdışında ilk aşamada 25 milyon kullanıcıya erişmek.

Bu hamlenin aynı zamanda Türkiye’nin dijital ihracat potansiyeline büyük katkı yapacağını belirten Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Türk mühendisleri müthiş işler ortaya çıkarıyor. Bu uygulamalarla birlikte gördük ki bu konuda hiçbir eksiğimiz yok. Sadece BiP değil, fizy, TV+, Dergilik, Lifebox, Yaani ve diğer tüm uygulamalarımızla birlikte bugün 120 milyon indirme rakamını yakaladık. Hedefimiz 3 yıl içinde bu rakamı 1 milyara çıkarmak. Tüm dünyada BiP’i kullandırma, indirme ve Türkiye’nin dijital ihracatını hızlandırma hamlesi olarak adlandırdığımız bu süreci New York’tan başlatıyoruz” dedi.