Skip to main content

Kısa süre önce yayımlanan Turkcell reklamıyla gündeme gelen İsa Sezeroğlu, YouTube’da paylaştığı videonun konuşulma hikâyesini anlatıyor.

Turkcell’in “Mükemmel Kampanya” isimli reklam filminde oynayan İsa Sezeroğlu, ikinci videoya hazırlandığını söyledi. Bilindiği gibi Sezeroğlu, Turkcell’in kampanyasında kullanılan amatör YouTube videosuyla dikkatleri çekmiş ve kısa sürede konuşulan bir isim haline gelmişti. Bugün Sabah gazetesinde yayımlanan habere göreSezeroğlu ikinci videoyu hazırladığını ifade ediyor. Erhan Öztürk imzalı haberde Sezeroğlu videonun çok konuşulmasının hikâyesini anlatıyor.

Her şey yeğenin videoyu paylaşmasıyla başladı

İsa Sezeroğlu’nun gazeteye yaptığı açıklamaya göre, her şey,  Sezeroğlu’nun yeğeni Selahattin Sezeroğlu‘nun söz konusu videoyu paylaşmasıyla başladı. Palu ilçesinin Bozçanak Köyü‘nde yaşayan İsa Sezeroğlu, Elazığ‘da hastanede tedavi gören ağabeyini ziyarete gitti. Yeğeni, amcasını evlerine davet etti. Bu sırada, “Amca, hac görüntülerini izleyelim” diyerek telefonu eline alınca meşhur şelale videosunu gördü. Amcasından izin alarak videoyu sosyal medyada paylaştı. Her şey o andan sonra başladı. İsa Sezeroğlu‘nun, “Evet sayın seyirciler, Dere Gözer‘de şelaleyi çekiyorum. Görüyorsunuz, anlatmaya gerek yok. Konuşmuyorum. Vay öyle olmuş böyle olmuş. Konuşmam. Şırıl şırıl. Mükemmel.” dediği video, birden sosyal medyada konuşulmaya başlandı.

İlk videodan 6 bin TL aldım

Kendisine gösterilen ilgiden oldukça memnun olduğunu ifade eden Sezeroğlu, “Köyümüzde ve çevresinde benzer şelaleler var. En küçük oğlum Emre için o videoyu çekmiştim. Konuşmam tamamen doğal. Gittiğim yerlerde, ‘Vak vak amca geldi’ diyorlar. İlk çektiğim videodan 6 bin TL aldım. İkincisini de çektik. Yeğenim Fırat Meydanoğlu menajerliğimi yapıyor” ifadesini kullanıyor.

Bu arada, kampanyanın Turkcell’in resmî YouTube kanalında 6 bin 691 defa seyredildiğini paylaşalım. Videonun Turkcell’in YouTube kanalında 16 Şubat’ta gösterime girdi. Videonun sahibi İsa Sezeroğlu ise videoyu ilk kez 21 Ocak’ta yayına aldı ve şu ana kadar 107 bin 453 kez seyredildi. Orijinal video 3 dk 24 saniye sürüyor, Turkcell’in YouTube’daki reklam filmi ise 37 sn uzunluğunda.