Skip to main content

Türk Telekom’un gençlik segmenti, tv, cihaz ve premium segment iletişim süreçleri Publicis İstanbul’a emanet.

Türk Telekom, alt marka iletişim çalışmalarını yürütmesi için Publicis One ajanslarından Publicis İstanbul ile çalışmaya başladı. Ajans, yeni dönemde Türk Telekom’un alt markaları, cihaz ve içerik iletişimlerinden sorumlu olacak.

Publicis İstanbul’un Genel Müdürü Özlem Öğüt, “81 ilde 34 bine yakın çalışanıyla faaliyetlerini sürdüren lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi Türk Telekom’la tekrar çalışıyor olmaktan büyük heyecan duyuyoruz. İletişimin her noktasına taşıdığımız bütünsel yaklaşımımız ve fark yaratacak güçlü fikirlerimiz sayesinde, Türk Telekom için çok güzel işlere imza atacağız.” yorumunda bulundu.