Skip to main content

Match Group’un çevrimiçi buluşma ve flört uygulamalarından OKCupid dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hızla yükseliyor. Üyelerini eşleştirmek için çoktan seçmeli sorular soran OKCupid’ın Türk insanının ilişkilere ve aile kurmaya bakışını anlatan verileri çok dikkat çekiyor.

Teknolojinin bireyleri giderek yalnızlaştırdığı düşünülse de bunun çözümü yine teknoloji ile karşımıza geliyor. Çevrimiçi buluşma ve flört uygulamalarından bahsediyoruz. Bu alandaki platformlar son yıllarda giderek hayatımızın bir parçası haline gelmiş durumda. Tabii bu platformların sayısı arttıkça insanların beklentileri de farklılaşıyor. Dolayısıyla bu noktada kullanıcılarına daha yenilikçi önerilerle gelen platformların daha çok tercih edildiğini söylemek mümkün. Match Group’un uygulamalarından biri olan OKCupid rekabette fark yaratan ve giderek dünyada çok yaygın hale gelen çevrimiçi buluşma ve flört uygulamalardan biri. Türkiye’de de hızla büyüyen OKCupid’in diğer uygulamalara göre nispeten daha elit bir kitleye hitap ettiğini söylemek mümkün. Sloganı “Match on what matters” olan OKCupid tamamen ücretsiz. Eşleştirme konusundaki algoritmaları ile öne çıkan ABD merkezli uygulama fotoğraf paylaşmakla sınırlı kalmayıp karşı tarafı etkileyecek bir hikaye peşinde olanlar için de ideal. Üyelerini eşleştirmek için çoktan seçmeli sorular soran OKCupid’da bu bağlamda ilişkilerden farklı ilgi alanlarına kadar Türk kullanıcıları ile ilgili ilgi çekici verileri barındırıyor. Gelin bu verilere bir göz atalım.

Detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.