Skip to main content

Avrupa’nın en iyi hava yolu şirketi Türk Hava Yolları, Avrupa’nın en fazla seyahat eden ülkesi Almanya’da sosyal medya üzerinden hedef kitlesine ulaşıyor. Türk Hava Yolları, Almanyalı yolcuları İstanbul üzerinden tüm…

Avrupa’nın en iyi hava yolu şirketi Türk Hava Yolları, Avrupa’nın en fazla seyahat eden ülkesi Almanya’da sosyal medya üzerinden hedef kitlesine ulaşıyor.
Türk Hava Yolları, Almanyalı yolcuları İstanbul üzerinden tüm dünyaya bağlıyor. Geçtiğimiz aylarda Almanya’ya özel bir iletişim stratejisi ile sosyal medya komünite iletişimi çalışmalarına start veren firma Turkish Airlines Deutschland Facebook sayfasını ana iletişim mecrası olarak kullanıyor. 
Geçtiğimiz hafta yayına giren ‘Wollen Sie mit mir fliegen?’ (Benimle uçar mısın?) isimli ilk yerel kampanya ise Almanya’da yaşayan Türk Hava Yolları takipçilerine farklı bir deneyim sunuyor: Facebook üzerinden kampanyaya katılan kullanıcılar, Türk Hava Yolları’nın hizmet verdiği Almanya’nın 11 farklı şehrinden uçmak istedikleri havaalanını seçip dünyada 200’den fazla destinasyon arasından hayallerindeki şehri seçiyorlar. 

Sonrasında uçaklarına almak istedikleri arkadaşlarına haber gönderiyorlar. Türk Hava Yolları’nın Almanya’da yaptığı sosyal medya iletişim çalışmaları Dekatlon Buzz tarafından koordine ediliyor. Kampanya süresince 11 şehirden 11 kazanan hayallerindeki destinasyona bedava uçma şansı kazanacak.